اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

صحت سنجی صرافی تاپ چنج (Top change)

صحت سنجی صرافی تاپ چنج Top Change مسئله ای است که باید به خوبی به آن بپردازیم تا از اعتبار این صرافی مطمئن شویم.

صحت سنجی صرافی تاپ چنج Top Change مسئله ای است که باید به خوبی به آن بپردازیم تا از اعتبار این صرافی مطمئن شویم. صحت سنجی یک صرافی سبب اطمینان مراجعین می شود و در نتیجه با آرامش خیال کارهای خود را به آن صرافی می بخشند. در بحث صحت سنجی صرافی تاپ چنج می خواهیم به درستی کارکرد این صرافی بپردازیم و به این نتیجه برسیم که آیا کلاهبرداری تاپ چنج صحت دارد یا نه و آیا این صرافی در برآوردن نیازهای شما به درستی عمل می کند یا خیر؟ اما در ابتدا به معرفی صرافی تاپ چنج خواهیم پرداخت تا در مرحله بعد صحت سنجی را برای این صرافی انجام دهیم.

صرافی تاپ چنج

این صرافی بالغ بر 10 سال است که سعی دارد با رعایت بیشترین استانداردهای خدمات و امنیت، مواردی از قبیل خرید و فروش و مبادله ارزهای الکترونیک را برای مشتریان بازار، سهل و آسان نماید. در این مسیر از متخصصان با تجربه نیز جهت پرداخت ایمن و یکپارچه کمک گرفته است. از دیگر خدمات صرافی تاپ چنج می توان به ارسال و دریافت حواله های ارزی و انتقال پول به کیف پول کاربران یا شرکت ها، اشاره کرد. حال باید ببینیم چرا باید به این صرافی اطمینان کنیم.

نقد و بررسی صرافی تاپ چنج

یکی از معروف ترین صرافی های تبدیل ارزهای متفاوت به ریال، صرافی تاپ چنج است و تا کنون از محبوب ترین ها بوده است. دقیقا به دلیل اینکه از معدود صرافی هایی است که از ریال نیز پشتیبانی می کند، در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در صرافی تی سی پی، تبدیل ارزها و نیز خرید و فروش انواع ارزهای فیات انجام می شود. تعداد قابل توجهی از بروکرهای فارکس، صرافی تاپ چنج را معرفی می کنند و آن را به عنوان یکی از روش های پرداخت و برداشت می شناسند.

اعتبارسنجی صرافی تاپ چنج

گرچه نبود امکان خدمات دهی به ایرانیان توسط صرافی های اینترنتی، صحت سنجی صرافی ها را سخت کرده است اما باید بگوییم تاپ چنج در رده صرافی های معتبر و قدرتمند قرار دارد. یکی از راه های این صحت سنجی، بررسی سوابق و تجربه کاری شرکت ها است که تجربه کاری صرافی تاپ چنج به بیش از 10 سال نیز می رسد. با توجه به اینکه امکان تبدیل ارزهای مختلف را به ریال دارد تعداد نفرات زیادی با این شرکت کار می کنند، در نتیجه می توان صرافی تاپ چنج را در رده معتبرترین صرافی های اینترنتی که با ایران کار می کنند، دانست.

کاربران صرافی تاپ چنج

در برخی موارد، تاپ چنج به عنوان یک واسطه بین صرافی ها و معامله گرهای ایرانی عمل می کند. در ضمن نفراتی که با صرافی تاپ چنج کار می کنند نسبت به دیگر سایت های صرافی موجود در ایران، تعداد بیشتری دارند. بخصوص این کاربران، بیشتر تریدر فارکس هستند. این صرافی با بروکرهای متفاوت فارکس نیز به صورت قراردادی همکاری می کند. کاربران از طریق وب سایت Top Change یا دانلود برنامه تاپ چنج برای اندروید می توانند نقل و انتقال پول خود را انجام دهند.

در ضمن می توانند پس از تبدیل ریال به دلار که در این صرافی به راحتی انجام می گیرد، حساب کاربری خود را در بروکرها شارژ کنند. منابع این صرافی در وبسایت آن، به طور کامل به زبان فارسی ترجمه شده اند. حتی صفحه اینستاگرام آن بطور مجزا به زبان فارسی موجود است. به جهت اینکه ویدئوها و تصاویر زیادی نیز به زبان فارسی در آن موجود است، بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

دفتر نمایندگی صرافی تاپ چنج

این صرافی در چند کشور، دفتر نمایندگی دارد. بطور مثال دفتر نمایندگی صرافی تاپ چنج در امارات ثبت شده است و همچنین در قبرس نیز یک نمایندگی دارد. برای دریافت پشتیبانی، می توانید به گروه پشتیبانی این صرافی در وب سایت آن مراجعه نمایید. در حالت وب سایت صرافی تاپ چنج، چت آنلاین نیز وجود دارد.

ارزهای الکترونیکی که در کیف پول صرافی تاپ چنج پشتیبانی می شوند :

ریال ایران
وبمانی
پرفکت مانی Perfect Money
پی ایر Payeer
ادوکش Advcash
کی وی
یاندکس مانی
یونی استریم
وسترن یونیون

برای استفاده از خدمات صرافی تاپ چنج باید آموزش های لازم را دریافت نمایید. بخش مهمی از مواردی که لازم دارید در وب سایت این صرافی بطور کامل شرح داده شده است.

مقدار کارمزد صرافی تاپ چنج (TCPAY) چقدر است؟

زمانی که تنها خرید و فروش دلار دیجیتال با کیف پول خود صرافی انجام می شود، میزان کارمزد کمی دارد. اما در خرید و فروش ارزهای فیات، مقدار کارمزد بیشتر از حالت قبل می شود. گاهی این سوال پیش می آید که آیا خرید و فروش ارزهای دیجیتال تتر نیز در صرافی تاپ چنج انجام می شود؟ در پاسخ باید بگوییم که بله توسط پلتفرم گرینج چنج این کار انجام می شود که کارمزد بالایی نیز دارد.

آیا امکان ساخت کیف پول در وب سایت صرافی تاپ چنج وجود دارد؟

بله، انواع کیف پول (ریالی یا دلاری، درهم یا یورو) را می توانید به سادگی در وب سایت TCpay بسازید و از آن برای ذخیره پول های خود استفاده کنید. این مورد یکی از بهترین قابلیت های صرافی تاپ چنچ است.

مقدار زمان انتظار برای برداشت از تاپ چنج چقدر است؟

یکی از دغدغه های کاربران زمان برداشت از کیف پول خود در صرافی تاپ چنج می باشد. این کار با توجه به اینکه به صورت پایا با شماره شبا بانکی صورت می پذیرد، حدود 12 ساعت زمان می برد.

آیا صرافی تاپ چنج امکان پشتیبانی نیز دارد؟

پشتیبانی کاربران یکی از مهمترین مواردی است که صرافی ها باید آن را داشته باشند تا اعتبار آنها نیز بسیار بالا برود. در واقع این بخش حسن ختام مزایای یک صرافی می باشد. در صحت سنجی صرافی تاپ چنج این یک مسئله حیاتی به شمار می آید.

خبر خوب اینکه کاربران تاپ چنج می توانند از طریق وب سایت آن، با پشتیبانی ارتباط بگیرند. همچنین این سایت امکان چت آنلاین را نیز فراهم آورده است که خود از مزایای این وب سایت به شمار می آید. در این مقاله سعی بر شناساندن مزایای این صرافی نمودیم تا بتوانیم در صحت سنجی صرافی تاپ چنج موثر باشیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد