اونس طلا2314.15
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

نحوه انتخاب سرویس‌دهنده میزبانی سایت و اپلیکیشن

تمام وب‎سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای آنلاین شدن، به میزبانی سایت و اپلیکیشن نیاز دارند. بنابراین، مهم است که انواع سرویس‎های میزبانی را با توجه به فاکتورهای مختلف بررسی کرده و از بین گزینه‌های موجود، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

تمام وب‎سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای آنلاین شدن، به میزبانی سایت و اپلیکیشن نیاز دارند. بنابراین، مهم است که انواع سرویس‎های میزبانی را با توجه به فاکتورهای مختلف بررسی کرده و از بین گزینه‌های موجود، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

با توجه به اینکه ارائه‎دهنده‌های خدمات میزبانی زیادی در سراسر دنیا وجود دارند، ممکن‎است انتخاب میزبانی برای سایت و اپلیکیشن، کمی سخت به نظر برسد.

در این مقاله، ما 5 مرحله‌ی ساده برای پیدا‎کردن ارائه‎دهنده خدمات میزبانی مناسب را توضیح می‌دهیم. همچنین، مواردی که باید در زمان انتخاب‎تان در نظر داشته باشید را مطرح می‌کنیم.

چطور یک ارائه‎دهنده‌ی میزبانی سایت و اپلیکیشن را انتخاب کنیم؟

می‌توانید با طی‎کردن 5 مرحله‌ی زیر، بهترین انتخاب موجود را داشته باشید:

نیازهایتان را به دقت شناسایی کنید

قبل از اینکه به سراغ جستجوی میزبانی وب و اپلیکیشن و خرید سرور و خرید vps بروید، باید بفهمید به چه چیزی نیاز دارید و کدام موارد برایتان اولویت بالاتری دارند. برخی از عوامل کلیدی که می‌توانند در شناسایی نیازهای اساسی به شما کمک کنند عبارتند ‎از:

محدوده‌ی پروژه: اول از همه، باید به این سوال پاسخ دهید که وب‎سایت یا اپلیکیشن شما یک نمونه کار شخصی است یا قرار‎است برای کسب‎و‎کارتان استفاده شود؟
ترافیک: تخمین بزنید که قرار است اپلیکیشن یا وب‎سایت‎تان چقدر بازدیدکننده داشته باشد؟
پلتفرم: باید میزبانی را پیدا کنید که ابزارهای مناسب برای ایجاد وب‎سایت یا اپلیکیشن موردنظرتان را داشته باشد.
امکانات: فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و تمامی ملزوماتی که برای وب‎سایت یا اپلیکیشن‌تان لازم دارید را لیست کرده و مقیاس‌پذیری میزبانی سایت یا اپلیکیشن را بررسی کنید.
امنیت: بررسی کنید که اپلیکیشن یا وب‎سایت‌تان به چه سطح امنیتی‌ای نیاز دارد؟
بودجه: میزان بودجه‌تان را دقیقا مشخص کنید. مشخص‎کردن این مورد، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری، گزینه های موجود مانند خرید سرور اختصاصی، سرور مجازی و غیره را وارد لیست‎تان کرده و یا حذفشان کنید.

تحقیق و مقایسه ارائه‎دهندگان میزبانی مختلف

در زمان مقایسه ارائه ‎دهندگان خدمات میزبانی مختلف، اول از همه باید بررسی کنید که دارای اعتبار هستند یا خیر. از آنجایی که همه‌ی ارائه‎ دهندگان میزبانی، خدمات قابل اعتمادی را ارائه نمی‌دهند، تحقیقات دقیق برای انتخابشان ضروری است.

برخی از راهکارها برای تعیین اعتبار ارائه‎دهنده‌ی خدمات میزبانی عبارتند از:

بررسی نظرات کاربران سرویس‌دهنده؛
داشتن ضمانت بازگشت پول یا گزینه‌های آزمایشی؛
پاسخگو بودن‌ بخش پشتیبانی مشتریان؛

بررسی ویژگی‌های سرویس میزبانی سایت و اپلیکیشن

پس از بررسی قابل ‎اعتماد بودن لیست سرویس‌ دهنده‌های میزبانی نوبت به مقایسه‌ی ویژگی‌های آن‌ها می‌رسد.

برای این کار، می‌توانید موارد زیر را یک به یک در هر سرویس میزبانی بررسی کنید:

مراکز داده (دیتاسنترها): سرویس میزبانی را انتخاب کنید که دارای چندین سرور در سراسر جهان باشد. همچنین، از نزدیک‎بودن دیتاسنتر و تاخیر کم آن مطمئن شوید.
گزینه‌ی مهاجرت سرویس میزبانی: بهتر است میزبانی که انتخاب می‌کنید، دارای گزینه‌ی انتقال میزبانی باشد.
نام دامنه: نام دامنه یک عنصر ضروری در میزبانی وب‎سایت است. بهتر است میزبانی را انتخاب کنید که خدمات ثبت نام دامنه را انجام می‌دهد. بدین صورت، ساخت وب‎سایت و انتخاب دامنه‌ی مناسب برای شما راحت‌تر می‌شود.

مبین هاست با ارائه سرور مجازی و اختصاصی از معتبرترین دیتاسنترهای سرتاسر جهان با پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان انتقال سرویس میزبانی و امکان ثبت دامنه آماده است تا بهترین خدمات میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن را به کاربران خود ارائه دهد.

سرویسی را انتخاب کنید که خدمات پشتیبانی اختصاصی را ارائه می‌دهد

در صورتی که سرویس میزبانی شما، در 24 ساعت 7 روز هفته، آماده‌ی ارائه‎ی خدمات و رفع مشکلات شما باشد، خیالتان از بابت دریافت کمک راحت خواهد بود. خدمات پشتیبانی مختلفی وجود دارد که اصلی‌ترین آن‌ها عبارتند از:

چت آنلاین
پست الکترونیک
تماس تلفنی
پرسش و پاسخ
وبلاگ آموزشی

کارشناسان ما در مبین هاست به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران هنگام خرید یا کار با سرور هستند.

با خرید سرور از مبین هاست می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال هنگام کار با سرور در هر ساعتی از شبانه‌روز آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

انتخاب نوع میزبانی سایت و اپلیکیشن

اکثر سرویس‌های میزبانی، خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند. در نتیجه، قبل از انتخاب یک طرح، باید درباره نوع مناسب آن تحقیق کنید و مواردی نظیر فضای ذخیره‌سازی، قیمت، پهنای باند و سایر ویژگی‌ها را در نظر بگیرید.

انواع مختلف خدمات میزبانی عبارتند از:

هاست اشتراکی

در این سرویس که مقرون‎ به‎صرفه‌ترین سرویس میزبانی محسوب می‌شود، چندین وب‎سایت بر روی یک سرور فیزیکی اجرا می‌شوند و تمام منابع، بین این وب‎سایت‌ها تقسیم می‌شود. با بروز مشکل در این نوع سرویس میزبانی، تمامی وب‎سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که منابع را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اند نیز دچار مشکل می‌شوند.

سرور مجازی (VPS)

در این نوع سرویس میزبانی، کاربران از سرور یکسانی که با پارتیشن‌های اختصاصی به قسمت‌های مجزا تقسیم شده است، از منابع مجزا استفاده می‌کنند. در زمان انتخاب vps باید به سازگاری آن با سیستم‎عامل‎تان توجه کنید.

مبین هاست با ارائه سرور مجازی از بهترین دیتاسنترهای سرتاسر جهان و پشتیبانی ۲۴ ساعته این اطمینان را می‌دهد که می‌توانید با بهترین سرعت و کیفیت با منابعی ایزوله و مجزا سایت و اپلیکیشن خود را میزبانی کنید.

سرور اختصاصی

در میزبانی سرور اختصاصی، کاربران می‌توانند کل سرور فیزیکی را مدیریت کرده و تصمیم بگیرند که چه تعداد منبع را برای وب‎سایت یا اپلیکیشن‌شان اختصاص دهند و چه نرم ‎افزارهایی را روی آن نصب کنند. این نوع سرویس میزبانی، گرانتر از سایر سرویس‌ها است و عمدتا برای پروژه‌های مقیاس بزرگ و شرکت‌های سازمانی استفاده می‌شود.

سخن پایانی

از آنجایی که ارائه‎دهنده‌های زیادی برای میزبانی وجود دارد، انتخاب بهترین سرویس میزبانی سایت و اپلیکیشن کار سخت و چالش‎برانگیزی به نظر می‌رسد. در این مقاله، ما سعی کردیم که مراحل انتخاب میزبانی را به طور خلاصه و مفید توضیح دهیم. توجه داشته باشید که تمامی این مراحل به تحقیق زیاد نیاز دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد