اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با 300 میلیون کجای تهران خانه رهن کنیم؟ + جدول

بررسی‌ها از فایل‌های عرضه شده رهن و اجاره خانه در پایتخت نشان می‌دهد که با 300 میلیون تومان در تهران می‌توان واحدی با متراژ 40 تا 80 مترمربع به صورت رهن کامل اجاره کرد که البته اغلب این واحدها در موقعیت مرکزی، جنوبی و شرق تهران قرار گرفته‌اند.

به گزارش سایت طلا،آنطور که در گزارش‌ها به آن اشاره شد، برخی از واحدهایی که با بودجه 300 میلیون تومانی می‌توان رهن کامل کرد، فاقد امکاناتی همچون، دسترسی خوب، پارکینگ، آسانسور، عمر بنای پایین هستند و به ندرت می‌توان واحدی را یافت که تمام امکانات را همزمان داشته باشد و یا همچنین به اصطلاح خوش نقشه باشد.

در میان فایل‌هایی که با این رقم برای رهن کامل عرضه شده است، آپارتمان نوساز زیر 5 سال ساخت به چشم نمی‌خورد؛ بنابراین می‌توان گفت که اگر قصد رهن خانه با 300 میلیون تومان را دارید باید از سن پایین بنا صرف نظر کنید.

بررسی فایل‌های مشاوران املاک نشلان می‌دهد، با این بودجه می‌توان یک خانه در محله سلسبیل، یک واحد با 40 مترمربع زیربنا و 19 سال ساخت و بدون آسانسور، پارکینگ و انباری و در محله ارامنه نیز، واحدی با 48 مترمربع مساحت و عمربنایی بالای 17 سال اجاره کرد.

در محله پیروزی، واحدی 84 متری و زیر همکف و 15 سال ساخت و در تهرانپارس شرقی، واحدی 50 متری و 7 سال ساخت، با 300 میلیون تومان رهن کامل پیشنهاد شده است.

در محله وحیدیه و محله دیلمان، برای رهن کامل واحدهایی بالای 30 سال ساخت با 50 مترمربع زیربنا، 300 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد