اونس طلا2291.49
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

معرفی نرم افزارهای مدیریتی شرکت دانا پرداز

شرکت دانش بنیان دانا پرداز فعالیت خودش را از سال 1385 آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید و توسعه نرم افزارهای مدیریتی فعالیت می کند و تا به امروز به ده ها سازمان و کسب و کار در صنایع مختلف کمک کرده است تا فرآیندهای خود را بهینه و وظایف روزانه را بهتر مدیریت کنند.

شرکت دانش بنیان دانا پرداز فعالیت خودش را از سال 1385 آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید و توسعه نرم افزارهای مدیریتی فعالیت می کند و تا به امروز به ده ها سازمان و کسب و کار در صنایع مختلف کمک کرده است تا فرآیندهای خود را بهینه و وظایف روزانه را بهتر مدیریت کنند.

در حال حاضر بسیاری از سازمان های بزرگ دولتی شامل بانک، وزارت خانه ها و موسسات مختلف در کشور از محصولات و خدمات پشتیبانی دانا پرداز قشم استفاده می کنند. نرم افزار CRM دانا و دانا دسک دو مورد از مهم ترین و محبوب ترین محصولات این شرکت است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع مختلف این امکان را داده است تا به حداکثر پتانسیل عملکرد خود دست یابند.

دانا پرداز قشم در حال حاضر با بیش از 70 پرسنل تمام وقت فعالیت خود را ادامه می‌ دهد و بیش از 3000 شرکت و سازمان کوچک و بزرگ در سراسر ایران از محصولات این شرکت استفاده می کنند. تمامی محصولات دانا پرداز گواهی نامه ها و مجوزهای امنیتی را وزارت فناوری اطلاعات دریافت کرده اند تا مشتریان از بابت حریم خصوص و نشت اطلاعات کاربران خود نگرانی نداشته باشند.

ورود به سایت شرکت دانا پرداز:https://www.danapardaz.net/

دانا پرداز قشم چه محصولاتی تولید می کند؟

محصولات دانا پرداز قشم برای کمک به سازمان و کسب و کارها در ابعاد و صنایع مختلفی طراحی و تولید می‌ شود. تولیدات این شرکت به طور کلی در دو دسته مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و مدیریت کسب و کار قابل دسته بندی است.

مشتریان اصلی محصولات گروه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات سازمان ها و شرکت های مختلفی هستند که به دنبال مانیتورینگ شبکه و زیرساخت و همچنین مدیریت خدمات IT بر اساس چارچوب ITIL هستند. این محصولات شامل «نرم افزار ITSM دانا پرو»، «نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا» و «نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا» می شود.

محصولات گروه مدیریت کسب و کار به شرکت ها و سازمان ها کمک می کند تا با متحول سازی روش ارتباط خود با مشتریان، نرخ ریزش را کاهش داده و مشتریان وفادار بیشتری را به دست آورند. همچنین این ابزارها به تیم فروش، بازاریابی و خدمات شرکت ها کمک می کند تا هر آنچه برای موفقیت نیاز دارند را در اختیار داشته باشند.

امکانات پیشرفته و قابلیت های اتوماسیون دانا هزینه ها را کاهش داده و مزایای رقابتی بسیار خوبی را برای کسب و کارها فراهم می کند. محصولات این گروه شامل «نرم افزار CRM دانا»، «نرم افزار پشتیبانی مشتریان دانا دسک» و «نرم افزار چت آنلاین دانا» است.

آشنایی با نرم افزارهای مدیریتی دانا پرداز قشم

کسب و کارهای مختلف از استارتاپ های کوچک گرفته تا سازمان های بزرگ، با استفاده از محصولات دانا پرداز قشم می توانند امور روزانه و فرآیندهای خود را بهینه کنند و ضمن کاهش هزینه های عملکردی، به نتایج بهتری دست پیدا کنند.

نرم افزار CRM دانا

این نرم افزار یک پلتفرم یکپارچه فروش، بازاریابی و مدیریت خدمات مشتریان را در اختیار شرکت ها قرار می دهد. رابط کاربری مدرن و جذاب، امکانات طراحی شده مطابق با نیاز تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی، قابلیت های عالی در زمینه اتوماسیون کارها، امکانات متنوع برای سفارشی سازی داشبوردها و ماژول گزارش دهی پیشرفته از جمله ویژگی های برجسته CRM دانا است.

این نرم افزار در دو نسخه محلی و ابری ارائه شده است و امکان استفاده آسان و دلچسب برای تمام اعضای تیم، افزایش بهره وری و بهبود عملکرد تیم فروش را میسر می کند. راه اندازی نسخه ابری فقط در چند دقیقه تکمیل می شود و برای استفاده به کمترین میزان آموزش نیاز خواهد بود.

نرم افزار دانا دسک

دانا دسک به عنوان یک راهکار آنلاین کارآمد برای مدیریت خدمات مشتریان در قالب تیکتینگ طراحی شده است. این نرم افزار ابری خیلی سریع قابل پیکربندی و استفاده است و به مشتریان کسب و کار شما اجازه می دهد تا از شیوه دلخواه خود برای طرح سوال یا درخواست خود استفاده کنند. دانا دسک از کانال هایی مثل چت آنلاین، تلفن، ایمیل و پورتال مشتریان پشتیبانی می کند.

تیم پشتیبانی شما با استفاده از این نرم افزار می تواند با سرعت و کیفیت بالاتری به تیکت ها رسیدگی کند و با افزایش رضایت مندی مشتریان، آنها را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کند. به لطف قابلیت های اتوماسیون می توانید هزینه ها را کاهش دهید و آخرین وضعیت عملکرد تیم خدمات مشتری را در داشبوردها مشاهده کنید.

نرم افزار دانا چت

چت آنلاین یکی از مهمترین کانال های ارتباط مشتریان با کسب و کار است. دانا چت ابزاری ضروری برای هر وب سایت محسوب می شود. با کمک این نرم افزار می توانید در سریع ترین زمان به سوالات و درخواست های مشتریان خود پاسخ دهید و تجربه ای عالی از خرید یا پشتیبانی آنلاین را برای آنها فراهم کنید.

با دانا چت می تونین به سوابق قبلی مشتریانتون دسترسی داشته باشین و سوالات را پیش بینی کنین تا مشتری در زمان سریع تری پاسخ موردنظرش را دریافت کند. با قابلیت ارسال لینک، عکس و منشن کردن سایر اعضای تیم پشتیبانی می توانید مشکلات مشتری را به صورت فعالانه حل کنید.

دانا چت همچنین از سیستم گزارش دهی کامل و پیشرفته ای برخوردار است که می تواند شاخص هایی مانند بدترین و بهترین بازخوردهای دریافت شده، سرعت اولین پاسخ، میانگین زمان انتظار کاربر و فعال ترین اعضای تیم را برای ارزیابی بهتر ارائه دهد.

نرم افزار ITSM دانا پرو

دانا پرو یک نرم افزار ITSM مبتنی بر چارچوب ITIL است که تمام ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را در دسترس تیم IT قرار می دهد. این نرم افزار به سازمان کمک می کند تا فرآیندهای صحیح و بهروش های ITIL را به بهترین شکل پیاده سازی کند.

ماژول سرویس دسک در دانا پرو ابزارهای بسیار خوبی را در دسترس قرار می دهد تا بهترین خدمات به کارکنان و مشتریان یک سازمان ارائه شود. از قابلیت های دانا پرو می توان به مدیریت رخدادها، مدیریت تغییر، مدیریت مشکل، ایجاد پایگاه دانش، مدیریت سطح خدمات (SLA)، مدیریت دارایی ها و بسیاری دیگر اشاره کرد.

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

بینا این امکان را در اختیار دپارتمان IT شرکت قرار می دهد تا به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته زیرساخت شبکه و دیتاسنتر را تحت نظر داشته باشد. این نرم افزار در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال، بلافاصله با روش های مختلف به مدیران و افراد مسئول شبکه هشدار می دهد.

بینا امکان مانیتورینگ دیتابیس، مانیتورینگ تجهیزات شبکه، مانیتورینگ ایمیل سرورها، مانیتورینگ شرایط محیطی اتاق سرور، مانیترینگ سرورهای مجازی و بسیاری دیگر را میسر می کند.

نرم افزار مدیریت اکتیو دایرکتوری برنا

برنا یک نرم افزار بسیار کاربردی برای واحد IT است که امکان مدیریت چندین دامین مختلف را به صورت یکپارچه و متمرکز فراهم می کند. این نرم افزار تحت وب است و بیش از 40 نوع گزارش و امکانات مدیریت گروهی کاربران را در دسترس تیم فناوری اطلاعات قرار می دهد. ایمپورت و اکسپورت اطلاعات کاربران، الگوی ایجاد کاربر و کامپیوتر، گزارش های متنوع، مدیریت گروهی کاربران، ارتقا امنیت اکتیو دایرکتوری و مدیریت رمزهای عبور کاربران از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار است.

نرم افزار برنا فرآیندهای مربوط به ایجاد و تغییر کاربران را با استفاده از شروط و تاییدیه های مختلف خودکارسازی می کند. همچنین در داشبورد برنا می توانید آمار کاربران، کامپیوترها و گروه های دامین را در یک نگاه مشاهده کنید.

ورود به سایت شرکت دانا پرداز: https://www.danapardaz.net/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد