اونس طلا2337.71
مظنه14,931,000
18 گرم3,446,800
ارزش سکه33,639,543
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

احتمال منتفی شدن استیضاح «وحیدی» وجود دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: این احتمال وجود دارد بین نمایندگان برای منتفی شدن استیضاح وزیر کشور توافقی صورت بگیرد.

به گزارش سایت طلا،محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح وزیرکشور اظهارکرد: هرچقدر که میزان تعامل وهمکاری بین قوای مجریه و مقننه بیشتر باشد، مشکلات مردم راحت‌تر حل می‌شود. البته برخی مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث ناهماهنگی بین قوا می‌شود.

وی افزود: نامه معاون سیاسی وزیر کشور، نامه درستی نبود که البته نمایندگان مجلس و رئیس مجلس تذکرات لازم را به وزیر کشور دادند؛ وزیر کشور نیز انتقادات نمایندگان را پذیرفت و به سرعت نامه معاون سیاسی خود را اصلاح کرد. باتوجه به این مسئله، بنظر می‌رسد که ادامه دادن و کش پیدا کردن این ماجرا، به صلاح نیست و متاسفانه باعث ناهماهنگی‌هایی بین دولت و مجلس شده است.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: عده‌ای از نمایندگان به دنبال استیضاح وزیر کشور هستند که البته استیضاح، حق نمایندگان در هر شرایطی است. لذا از این جهت نمی‌توانیم مانع حق نمایندگان شویم؛ اما همواره هم‌فکری و مشورت نیز بین نمایندگان مجلس وجود داشته است. به همین خاطر بخش دیگری از نمایندگان معتقدند که در آستانه انتخابات مجلس، استیضاح وزیر کشور به صلاح کشور نیست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: آقای امیرآبادی فراهانی نیز بیانیه‌ای را در این رابطه تنظیم کرده و از نمایندگان درخواست کرده است که استیضاح وزیر کشور منتفی شود و یا حداقل فرآیند استیضاح به بعد از انتخابات مجلس موکول شود. تعدادی از نمایندگان نیز این بیانیه را امضا کرده‌اند و این احتمال وجود دارد بین نمایندگان برای منتفی شدن استیضاح توافقی صورت بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد