اونس طلا2300.1
مظنه14,826,000
18 گرم3,422,500
ارزش سکه33,402,978
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

رایزنی هیات ایرانی با مسئولان و تجار طلا و جواهر هند + عکس

جلسه تجاری هیات ایرانی و مسئولان و تجار طلا و جواهر هند روز یکشنبه در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند در شهر بمبئی برگزار شد.

به گزارش سایت طلا،جلسه تجاری هیات ایرانی و مسئولان و تجار طلا و جواهر هند روز یکشنبه در نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند در شهر بمبئی برگزار شد.

این جلسه هم اندیشی با حضور ریاست اتحادیه طلا و جواهر اصفهان (آقای حمید رضا نیکخواه)و ریاست اتحادیه طلا و جواهر مشهد (آقای یوسف تقی زادگان) و ریاست اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا و جواهر اصفهان (آقای محسن طلایی مینایی) و مشاور وزیر صنایع و تجارت هند، رئیس و معاونین شورای توسعه صادرات سنگ و جواهر هند (برگزارکننده نمایشگاه) و جمعی از تجار دیگر کشورهای حاضر در نمایشگاه (ترکیه، نیجریه، ژاپن، امارات، عربستان سعودی) برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند

در این جلسه طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه روابط در حوزه سنگ و جواهر پرداختند.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند

در این جلسه درباره حضور تجار هندی در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان و مشهد ،تبادل تکنولوژی در حوزه ماشین آلات و سنگهای قیمتی تبادل و رایزنی شد.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند

همچنین در این جلسه آقای توحیدی پور به نمایندگی از هیئت ایرانی گفت: خوشبختانه اصفهان داری پتانسیل های زیادی در حوزه ماشین آلات دارد و از مسولان و تجار هندی دعوت کرد تا در نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان نقش و حضور موثری داشته باشند و از آخرین دستاوردها و ماشین آلات اصفهان دیدن کنند.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند

در پایان جلسه نیز هدایایی از طرف هندی به رسم یادبود به هیات ایرانی تقدیم گردید و هدیه ای نفیس توسط آقای توحیدی‌پور به نمایندگی از تجار ایرانی به مشاور وزیر صنعت و تجارت هند اهدا گردید.

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر هند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد