اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

شخصیت واقعی خود را با دستخطتان بشناسید

حروف تیره نشان دهنده وفاداری به کلمه است، حروف تیره نشان دهنده تنش و حالت عصبی است. متن محو شده نشان دهنده خستگی و احساسی بودن است.

به گزرش سایت طلا، گرافولوژی کلمه‌ای است که از انگلیسی وارد زبان ما شده است. "گرافولوژی" به عنوان "تحلیل دست نویس" در انگلیسی تعریف می‌شود.

گرافولوژی شاخه‌ای از علم است که شخصیت افراد را از روی دست خط آن‌ها تجزیه و تحلیل می‌کند. همانطور که در زندگی روزمره خود قطعا متوجه شده‌اید، دست خط فردی یکسان نیست.

جزئیاتی مانند شیب، فشار، اندازه خط هر فردی با فرد بغل‌دستی خود متفاوت است. مثلا حروف a و k به روش‌های مختلف به خصوص توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود. گرافولوژی فکر می‌کند که این دستخط که به طور کلی برای همه متفاوت است، از شخصیت افراد نشات می‌گیرد یا بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

اهمیت گرافولوژی در کشور‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، در فرانسه، نامه‌های تجاری نوشته شده توسط افراد، به ویژه در طول فرآیند‌های استخدام، از طریق روشی که ذکر کردیم بررسی می‌شود. جدای از این، در بسیاری از کشور‌ها به عنوان مدرکی در زمینه حقوق تلقی می‌شود. همچنین مستقیماً به رشته‌هایی مانند روانشناسی و روانپزشکی مربوط می‌شود.

البته معمولا دستخط افراد در مدت زمان طولانی تغییر می‌کند. مهم‌ترین عوامل برای تغییر دستخط‌ها در طول زمان سن، بلوغ و سطح تحصیلات است. با این حال، شرایط روانی نیز مستقیماً بر نوشته تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، نوشته‌های پزشکان که عموماً خواندن آن‌ها دشوار است.

تفاوت‌هایی که در نامه‌ای که به شخص مورد علاقه خود می‌نویسید و نامه‌ای که به نهاد‌های رسمی می‌نویسید، از مواردی است که به آن اشاره کردیم، همه این‌ها نیز تاثیر گذارند.

چگونه شخصیت‌ها را می‌توان شناسایی کرد

شیب

شیب‌های که به سمت راست در نوشته‌ها تمایل دارند، نشان دهنده شخصیت قوی در ارتباطات است. از طرف دیگر چپ دستی نشانه شخصیتی عاطفی است که به افراد بیرون از دایره نزدیک خود مشکوک است. به سمت راست نوشتن اغلب نماد اعتماد به نفس و استقلال است.

اندازه

این واقعیت که اندازه متن بزرگتر از میانگین معمول است نشان دهنده ویژگی‌های فردی است که در برقراری ارتباط قوی و اعتماد به نفس دارد. ریز نوشتن نشان دهنده فقدان توانایی تحصیلی و ذهنی و همچنین مقداری همدلی است.

پر رنگ نوشتن

حروف تیره نشان دهنده وفاداری به کلمه است، حروف تیره نشان دهنده تنش و حالت عصبی است. متن محو شده نشان دهنده خستگی و احساسی بودن است.

حروف l، t، h

طول در قسمت‌های بالایی نماد هدف و جاه طلبی است.

حروف g,y,p

شیب دار بودن دم کلمات نشانه بی حوصلگی است.

گرافولوژی بیشتر توسط موسسه پزشکی قانونی در آزمایشگاه‌های جنایی خود استفاده می‌شود. گرافولوژی بیشتر موضوع علم جنایی است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد