اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار امروز گران می شود؟

برخی معامله‌گران معتقدند قیمت تتر در روزهای اخیر لیدر بازار ارز شده است و تثبیت تتر در کانال 50 هزار تومان می‌تواند قیمت دلار را به بالای مرز مقاومت 49 هزار و 600 تومان ببرد.

به گزارش سایت طلا،معامله‌گران می‌گویند بازار دلار در روز یکشنبه روز آرامی را سپری کرد. قیمت دلار 49 هزار و 250 تومان شروع به کار کرد و در ابتدای کار با افزایش تا 49 هزار و 500 تومان رسید.

در ادامه، قیمت دلار با کاهش در زمان رسمی بازار تا 49 هزار و 350 تومان پایین آمد. با وجود اینکه قیمت دلار در عصر کاهشی شد، بالاتر از قیمت شنبه و حتی ابتدای بازار بسته شد. درهم امارات کار خود را در 13 هزار و 680 تومان شروع کرد و با کاهش در 13 هزار و 630 تومان بسته شد. تتر که کار خود را در کانال 49 و در 49 هزار و 600 تومان آغاز کرده بود در معاملات عصر یکشنبه با افزایش وارد کانال 50 هزار تومان شد و تا 50 هزار و 300 تومان بالا رفت.

معامله‌گران با توجه به تثبیت قیمت دلار بالای حمایت 49 هزار و 200 تومان معتقدند قیمت دلار امروز می‌تواند دوباره به سمت مقاومت 49 هزار و 600 تومان برود.

در بازار یکشنبه صحبت‌های سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس دست به دست می‌شد. ریباکوف گفته بود احتمال بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کرد که احتمال آن چندان زیاد نیست، اما مسکو آماده است تا سهم خود را در این مسیر به انجام برساند. معامله‌گران از این خبر سیگنال منفی گرفتند و می‌گفتند اگر در روز دوشنبه بازارساز تزریق نداشته باشد قیمت دلار افزایشی خواهد بود.

عده‌ای از معامله‌گران هم معتقدند روز دوشنبه با باز شدن بازار حواله احتمال افزایش در بازار وجود دارد. فنی‌های می‌گویند اگر قیمت دلار امروز بالای مرز مقاومت 49 هزار و 600 تومان تثبیت دهد نرخ توانایی افزایش به کانال 50 هزار را دارد. اما در مقابل کاهشی‌های بازار معتقدند با توجه به ریزش هزار تومانی قیمت دلار در روز شنبه احتمالا قیمت دلار چند روز رنج بزند و در ادامه روند جدید پیدا کند؛ اگر خریدار وارد بازار شود روند جدید افزایشی خواهد بود و اگر بازار خریدار خاصی نداشته باشد قیمت دلار دوباره به کف 49 هزار تومان می‌رود. در کاهش حمایت بعدی 48 هزار و 800 تومان خواهد بود.

یکسری از معامله‌گران معتقدند قیمت تتر در روزهای اخیر لیدر بازار شده است و تثبیت تتر در کانال 50 هزار تومان می‌تواند قیمت دلار را به بالای مرز مقاومت 49 هزار و 600 تومان ببرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد