اونس طلا2305.21
مظنه15,086,000
18 گرم3,482,600
ارزش سکه33,988,758
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000

شرط بازگشت سکه به کانال ۲۹ میلیونی/ حباب سکه کاهشی شد

سکه‌بازان می‌گویند ماندگاری قیمت سکه بالای مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌، مهم است و اگر بالای این محدوده باقی بماند احتمال ورود مجدد به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل خواهد بود، اما با یک شرط.

به گزارش سایت طلا،قیمت سکه امامی در اولین روز هفته با ضربه کاهشی قیمت دلار از عرش به فرش افتاد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این روزها بازار ارز تهران لیدر اصلی بازار سکه شده و فلز گرانبهای داخلی با توجه به نوسانات قیمت دلار مسیر حرکتی خود را تعیین می‌کند.

هفته گذشته قیمت سکه با گردباد قیمت دلار تا نیمه کانال ۲۹ بالا رفت و دیروز تا ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پایین آمد.

در شرایط فعلی سکه‌بازان می‌گویند ماندگاری قیمت سکه بالای مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان‌، مهم است. به عقیده این دسته از معامله‌گران در صورتی که سکه بالای این محدوده باقی بماند احتمال ورود مجدد به کانال ۲۹ میلیون تومان محتمل خواهد بود. البته به باور آنها شرط مهم برای نوسان صعودی قیمت سکه این است که قیمت دلار برخلاف دیروز، مسیر رشد را دنبال کند.

در حال حاضر از سوی اخبار هم سیگنال‌های مثبتی دریافت نمی‌شود. آسوشیتدپرس گفته هزاران تفنگدار دریایی در حال حرکت به سمت خلیج فارس هستند تا از توقیف کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز توسط ایران جلوگیری کنند. برخی از کارشناسان می‌گویند این امر ممکن است بر سطح تنش‌ها بیفزاید و بر بازار سکه و ارز اثر بگذارد.

حباب سکه که روز گذشته به ۲۹ درصد رسیده بود، با دو پله کاهش بر روی ۲۷ درصد قرار گرفته است. افت حباب سکه در واقع از کاهش هیجان معامله‌گران صعودی در بازار حکایت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد