اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبت ۱۵۰۰۰ تماس با اورژانس تهران به‌دلیل گرمازدگی!

رئیس اورژانس استان تهران از ثبت ۱۵هزار و ۲۳۰ تماس با اورژانس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

به گزارش سایت طلا،«محمد اسماعیل توکلی» به استقرار 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان مأموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره و اظهار کرد: در مجموع 315 نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیروهای اورژانس مراجعه کردند که 31 نفر دچار ضعف و بی حالی و 3 نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.

رئیس اورژانس استان تهران با اشاره به ثبت 15 هزار و 230 تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (11 تا 13 مرداد) از انجام 6 هزار و 373 مأموریت نیروهای اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: 196 مورد دارای ضعف و بی حالی و 66 مورد نیز دچار گرمازدگی بوده‌اند.

توکلی ضمن تقدیر ویژه از نیروهای اورژانس که در این ایام گرما به ارائه خدمات پرداختند، توصیه کرد که مردم باز هم در روزهای گرم ضمن پرهیز از تردد در ساعات گرم روز، مایعات فراوان به ویژه آب مصرف کنند و در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با سامانه شبانه‌روزی 115 تماس حاصل کنند.

رئیس اورژانس استان تهران خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اول تا سیزدهم مردادماه، 87 هزار و 503 تماس از سوی شهروندان تهرانی مربوط به گرمازدگی بوده که منجر به 37 هزار و 380 مأموریت و رسیدگی به 933 مورد ضعف و بی حالی و 77 مورد گرمازدگی شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد