اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتشار اولین تصاویر از سامانه‌های جنگ الکترونیک پیشرفته نیروی دریایی سپاه

با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

به گزارش سایت طلا،صبح امروز (شنبه) با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات لشکری و کشوری، صد‌ها سامانه و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه رونمایی و به توانمندی‌های این نیرو الحاق شد.

این سامانه‌ها و تجهیزات، محصول تلاش دانشمندان و متخصصان سازمان هوا و فضا، سازمان صنایع دریایی، سازمان هوایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع و همچنین شرکت‌های دانش بنیان، بخش خصوصی و مراکز تخصصی نیروی دریایی سپاه است.

انواع پهپاد‌های شناسایی، اطلاعاتی، تهاجمی و رزمی، انواع خودرو‌های پشتیبانی و فرماندهی، سامانه‌های جمع‌آوری، آفند و پدافند الکترونیکی در حوزه جنگال از سامانه‌ها و تجهیزات جدیدی هستند که در بین محصولات رونمایی شده دیده شد.

انواع کامیون‌های پرتاب موشک‌های کروز به همراه سامانه‌های راداری و فرماندهی و چند صد فروند موشک کروز و بالستیک از برد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر نیز از جمله سامانه‌ها و تجهیزاتی است که امروز به توان نیروی دریایی سپاه الحاق و افزوده شد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد