اونس طلا2337.71
مظنه14,346,000
18 گرم3,311,700
ارزش سکه32,321,538
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

بخت با این متقاضیان مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه یاری کرد!

آن طور که کیوان سالاریه گفت 19 هزار نفر در دومین طرح فروش خودرو گسترده وزارت صمت برای نوسازی خودروی در اختیار خود نام نویسی کردند.

به گزارش سایت طلا، دارندگان خودروهای فرسوده که در دومین دور از فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش اقدام به نام نویسی برای محصولات خودروسازان حاضر در این طرح فروش کردند می توانند برای در اختیار گرفتن خودروی مورد نظر خود در سامانه نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ثبت نام کنند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده که در دور دوم فروش خودرو به کمک اهرم سامانه یکپارچه نام نویسی کردند، هر چه سریعتر در سامانه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ثبت‌نام کنند.

آن طور که کیوان سالاریه گفت 19 هزار نفر در دومین طرح فروش خودرو گسترده وزارت صمت برای نوسازی خودروی در اختیار خود نام نویسی کردند.

این افراد باید در سامانه در نظر گرفته شده برای اسقاط خودروهای فرسوده به نشانی NNHK.IR وارد شده و نسبت به ثبت‌نام و ایجاد صفحه شخصی اقدام کنند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده تاکید کرد این دسته از متقاضیان همچنین باید از لیست مراکز اسقاط، مرکز اسقاط نزدیک محل سکونت خود را مشخص و سپس نسبت به تحویل خودرو فرسوده به مرکز اسقاط تعیین شده و طی مراحل مربوطه اقدام کنند تا به صورت سیستمی در فاز تحویل خودرو جایگزین قرار گیرند.

بنابراین 19 هزار متقاضی نوسازی خودروی اسقاطی که در دومین طرح فروش خودرو شرکت کرده بودند، خوشبخت شدند. نام نویسی در سامانه زیر نظر ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده را می توان اولین گام عملیاتی در زمینه جایگزینی خودروهای فرسوده با خودروهای نویی دانست که توسط دارندگان خودروهای فرسوده انتخاب شده است.

آخرین طرح فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه چهار شرکت خودروساز شامل خودروسازی سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و فردا موتور حضور داشتند. دارندگان خودروهای فرسوده می توانستند از میان محصولات عرضه شده توسط شرکت های خودروساز یاد شده محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اسقاط خودروهای سواری سال گذشته با مصوبه مجلس در دستورکار شرکت های خودروساز قرار داشت اما این مصوبه برای سال جاری تمدید نشد و دارندگان خودروهای فرسوده در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه، نتوانستند ثبت نام کنند. اما سیاست گذار خودرویی در دور دوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه این امکان را برای دارندگان خودروهای فرسوده فراهم کرد تا در کنار دیگر متقاضیان یعنی متقاضیان عادی و مادران دارای دو فرزند و بیشتر نسبت به نام نویسی برای خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

البته هنوز فرآیند تحویل خودروهای نو به دارندگان خودروهای فرسوده مشخص نشده اما اعلام رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده دل دارندگان خودروهای اسقاطی را گرم کرد و آنها یک قدم به تعویض خودروی خود نزدیک شدند. دارندگان خودروهای فرسوده امیدوارند بعد از نهایی شدن ثبت نام در سامانه یاد شده در آینده نزدیک نسبت به دریافت خودروی مورد نظر خود از شرکت های خودروساز اقدام کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد