اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بایدن مشکلش با پله‌های هواپیما را حل کرد! +تصاوير

بنابر اعلام رسانه‌ها رئیس جمهور آمریکا برای سوار شدن به هواپیمای خود از پلکان جمع شونده کوتاه تری استفاده می‌کند.

به گزارش سایت طلا،پس از آن که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حین سوار شدن به هواپیمای خود، چندین بار روی پله‌ها افتاد، او حالا از پلکان جمع شونده‌ای استفاده می‌کند که تعداد پله‌های آن کمتر است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این کار برای راحتی بایدن و به حداقل رساندن احتمال افتادن او روی پله‌ها انجام شده است.

به گزارش شبکه ویون، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پیشرفت کرده است و راه حلی برای مشکل زمین خوردن خودش پیدا کرده است. رئیس جمهور ۸۰ ساله حالا از پلکان جمع شونده کوتاه تری برای سوار شدن به هواپیمای خود استفاده می‌کند. این اتفاق پس از آن رخ داد که رئیس جمهور آمريكا حین بالا رفتن از پله‌های پلکان افتاد و نگرانی‌ها درباره وضعیت سلامت او بالا گرفت. وقتی بایدن حین سوار شدن به هواپیما برای رفتن به آلاباما، چندین بار تعادل خود را از دست داد، نگرانی‌ها بیشتر از گذشته شد و این در شرایطی است که او آماده کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ می‌شود. نگرانی‌ها درباره وضعیت جسمانی او دنباله دار است و گزارش‌ها حاکی از آن است که مشاوران بایدن حالا تایید کرده اند که استفاده بایدن از پلکان‌های کوتاه‌تر به این دلیل است که اطمینان حاصل شود او حین سفر راحت‌تر است و احتمال افتادن او حین بالا رفتن از پله ها، به کمترین حد خود برسد.

در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا روی این هدف متمرکز است که برای بار دوم فاتح رقابت بر سر کاخ سفید شود، دو گزینه پیش روی او قرار دارد؛ اول اینکه از پلکان ۲۰ پله‌ای هواپیمای ایر فورس وان نیروی هوایی آمریکا استفاده کند و گزینه دوم پلکان ۱۴ پله‌ای است که جمع می‌شود و داخل هواپیما می‌رود.

رئیس جمهور دو ماه از آغاز دوره اش گذشته بود که برای اولین بار مغلوب نبرد با پلکان هواپیمای شماره یکم نیروی هوایی آمریکا شد و حین بالا رفتن از پله‌های این پلکان سه بار افتاد. جو بایدن از زمان شروع ریاست جمهوری اش از شیوه جدیدی برای سوار هواپیما شدن استفاده کرده است و مسیر کوتاه تری برای رسیدن به مقصد خود به کار گرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد