اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویدئویی از روستای زیبای اتو در مازندران

روستای اتو (Atu یا Otū) از روستاهای ییلاقی سوادکوه زیبا و خوش آب و هوا محسوب می شود.

به گزارش سایت طلا،روستای اتو (Atu یا Otū) از روستاهای ییلاقی سوادکوه زیبا و خوش آب و هوا محسوب می شود. این روستا در مدار 36 درجه و 13 دقیقه عرض شمالی و 53 درجه و 01 دقیقه طول شرقی واقع شده است. اتو در میان گویش محلی ساکنین به اتا او خوانده می شود و در زبان فارسی به معنی یک آب است.

جمعیت این روستا را طبق سرشماری سال 1395 خورشیدی، 510 نفر تشکیل داده اند. هر یک از این ساکنین آنقدر مهمان نواز و خونگرم هستند که صحب با پیر تا جوانشان شما را سر ذوق می آورد و سفری به یاد ماندنی را در گوشه ای از خاطراتتان بر جای می گذارد. طبیعت منحصر به فرد روستای اتو در طی سال های اخیر گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و آن را به روستایی توریستی مبدل ساخته است.

تمامی فصل های سال جلوه گر طبیعتی چشم نواز در روستای اتو هستند. نیمه اول سال طراوت و لطافت برگ درختان و چمن ها بسیار دلنشین است و در پاییز، پادشاه هزار رنگ فصل ها، هر یک از درختان با رنگ های متنوعشان هارمونی زیبای را به نمایش می گذارند. ریزش برگ های خشک شده بر روی زمین های خاکی اتو و عبور از روی آن ها و از میان درختان در هم تنیده، یکی از بهترین تفریح ها در این فصل است.

بهترین فصل سفر فصل بهار و تابستان و پاییز می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد