اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توصیه ای مهم درباره سکه‌های پارسیان / دستگیری باند سکه‌های پارسیان تقلبی

با توجه به دستگیری باند پخش کننده،افرادی که در این رابطه متضرر شده‌اند و یا از این سکه‌های پارسیان تقلبی خریداری نموده اند به شعبه ۴۲ دادسرای اصفهان جهت طرح شکایت مراجعه نمایند‌.

رییس اتحادیه طلا و جوهر تهران گفت:متاسفانه تعدای از سکه های پارسیان در روزهای گذشته جعل شده است و به صورت گسترده توزیع شده است اما خوشبختانه در اصفهان این افراد دستگیر شده اند که با اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به اعضای صنفی که در این رابطه متضرر شده‌اند و یا از این سکه‌های پارسیان تقلبی خریداری نموده اند به شعبه ۴۲ دادسرای اصفهان جهت طرح شکایت مراجعه نمایند‌.

وی همچنین توصیه کرد مردم از واحدهای صنفی دارای جواز معتبر خرید کنند و به هنگام خرید به جواز کسب آن واحد صنفی و وکیوم و هولوگرام سکه دقت کنند و حتما فاکتور خرید بگیرند تا دراز مدت آسیب نبینند و از خرید سکه و مصنوعات طلا در فضای مجازی خودداری کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند .

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان نیز در مصاحبه با سایت طلا گفت:متاسفانه افرادی از تهران به اصفهان آمده بودند و تعدای پلاک های پارسیان تقلبی با برندهای مختلف از اصفهان و تهران را جعل کرده که با هوشیاری واحدهای صنفی در چهارراه ابن سینا شناسایی و دستگیر شدند .

نیکخواه خاطر نشان ساخت:این افراد در یک روز به 20 واحد صنفی پلاک های تقلبی را به فروش رسانده بودند که همه آنها جمع آوری شد و همچنین تاکید کرد:افرادی که متضرر شده اند باید به شعبه ۴۲ دادسرای اصفهان جهت طرح شکایت مراجعه نمایند‌.

رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان به واحدهای صنفی توصیه کرد که هنگام خرید پلاک های پارسیان حتما آن را باز کنند و از وزن و عیار آن مطمئن شوند تا دچار مشکل نشوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد