اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عضو محبوب BTS فروش برند مشهور جواهرات لوکس را چندین برابر کرد!+ تصاویر

برند فرانسوی جواهرات لوکس کارتیه تهیونگ ستاره کی‌پاپ را به عنوان جدیدترین سفیر بین المللی برند خود معرفی کرده است!

به گزارش سایت طلا، تهیونگ عضو گروه بی تی اس جدیدترین سفیر برند لوکس جواهرات است!

برند فرانسوی جواهرات لوکس کارتیه تهیونگ ستاره کی‌پاپ را به عنوان جدیدترین سفیر بین المللی برند خود معرفی کرده است!

وقت صبح– تهیونگ عضو محبوب گروه بی تی اس به عنوان چهره اصلی کمپین «Panthere de Cartier» معرفی شده است.

تهیونگ عضو موفق گروه بی تی اس جدیدترین سفیر برند لوکس کارتیه است.

این برند جواهرات با تلاش فراوان آقای خواننده را جذب برند خود کرده است. حالا پس از منتشر شدن مجموعه جواهرات جدید این برند لوکس دلیل تلاش‌های فراوان برند فرانسوی مشخص شده است!

تهیونگ در اولین کمپین خود برای کارتیه، قطعاتی از مجموعه جواهرات نمادین «Panthere» را به نمایش می‌گذارد: یک حلقه الماس، یک دستبند پلنگ دو تکه، و ساعت «Révélation d’une Panthère» از این برند.

تهیونگ تنها ستاره آسیایی نیست که سفیر این برند جواهرات است. جیسو از بلک پینک، بازیگر چینی گونگ لی و جکسون وانگ از گروه کی‌پاپ گات سون از دیگر سفیرهای این برند مشهور هستند.

اضافه شدن تهیونگ به این فهرست افراد برجسته، تعهد کارتیه به گرامی داشتن تنوع و جذب استعدادهای تأثیرگذار از سراسر جهان را بیشتر از همیشه به نمایش می‌گذارد.

این آقای خواننده همچنین سفیر برند مد لوکس فرانسوی سلین است. او و دیگر اعضای گروه بی تی اس به عنوان چهره‌های تبلیغاتی برند لویی ویتون فعالیت می‌کنند.

تاثیر تهیونگ بر برند جواهرات لوکس کارتیه!

آرنو کارز، معاون ارشد و مدیر ارشد بازاریابی برند کارتیه درباره انتخاب این ، گفت: “وقتی نوبت به جذابیت و خلق انرژی یک پلنگ رسید، انتخاب ما به طور طبیعی تهیونگ بود.

او ظاهر و قدرت شخصیتی زیادی دارد. به گزارش وقت صبح او شخصیتی است که انتخاب‌هایش را با خلاقیتی بی‌نظیر و سبک و ظرافتی که فقط به او تعلق دارد، هدایت می‌کند.»

برند سلین پیش از این تأثیر این آیدل بر برند خود را به خوبی احساس کرده است. اکنون برند کارتیه نیز پس از زمانی طولانی و تلاش زیادی که برای جذب تهیونگ انجامیده داده است، تأثیر آقای آیدل را مشاهده کرده است.

با وجود اینکه گردنبندی که تهیونگ برای تبلیغ به گردن داشت بیش از 26000 دلار هزینه داشت، در عرض چند دقیقه پس از معرفی تهیونگ به عنوان سفیر این برند تماما فروخته شد.

البته فقط کسانی که می‌توانستند به سایت دسترسی داشته باشند می‌دانند که این گردنبند فروخته شده است. انتشار خبر همکاری تهیونگ با این برند همچنین منجر به از کار افتادن وب سایت کارتیه شده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد