اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روشی ساده برای در آوردن حلقه هنگام ورم کردن انگشت+ ویدیو

با این ترفند ساده می توانید حلقه را هنگام ورم کردن دست براحتی در آورید.

به گزارش سایت طلا، با این ترفند ساده می توانید حلقه را هنگام ورم کردن دست براحتی در آورید.

در آوردن انگشتر از انگشت ورم کرده

روش اول: اگر انگشتر به علت ورم کردن انگشت از آن خارج نمی شود، ابتدا باید ورم انگشت را خواباند. برای خواباندن تورم انگشت می توان از کمپرس آب سرد استفاده کرد یا انگشت را برای مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه در آب و یخ قرار داد. در صورت عدم دسترسی به کمپرس آب سرد یا یخ می توان دست را برای مدت چند دقیقه بالای سر نگه داشت. در این حالت خون رسانی به انگشت کمتر شده و ورم دست کم می شود. البته این روش به نسبت استفاده از کمپرس آب سرد تاثیر کمتری دارد. بعد از کاهش تورم انگشت می توان انگشتر را با حرکت دادن به عقب و جلو به آرامی از دست خارج کرد.

روش دوم: در این روش باید انگشت و انگشتر را به خوبی به مواد لیز کننده مانند مایع ظرفشویی، صابون، روغن، کرم نرم کننده و مرطوب کننده یا وازلین آغشته کرد و سپس انگشتر را به آرامی از دست خارج نمود.

روش سوم: در این روش انگشت را از قسمت بالای انگشتر تا آخرین بند انگشت با نخ محکم پیچیده و سپس روی نخ با وازلین چرب می شود. در انتها باید انگشتر را به آرامی از دست خارج کرد.

اگر انگشت به علت آرتروز ورم کرده باشد، مصرف ایبوپروفن می تواند در کاهش تورم موثر باشد.

در صورتی که با هیچ یک از روش های بالا نتوان انگشتر را خارج کرد، توصیه می شود به طلاساز مراجعه شود. طلاساز با استفاده از یک دریل کوچک و سوهان مخصوص حلقه یا انگشتر را شکسته و آن را خارج می کند. خارج کردن انگشتر به این روش آسیبی به انگشت نخواهد رساند. چون طلاساز یک قطعه محافظ بین انگشت و انگشتر قرار می دهد تا دریل و سوهان به دست برخورد نکند.

درآوردن انگشتر کوچک از دست ورم کرده با نخ

استفاده از نخ برای خارج کردن انگشتر برای زمانی که انگشت خیلی ورم کرده باشد یا انگشتر خیلی تنگ باشد مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش یک سر نخی محکم مانند نخ دندان توسط یک جسم تیز مانند خلال دندان از زیر انگشتر رد شده و سر دیگر از بالای انگشتر تا آخرین بند روی انگشت پیچیده می شود بهتر است روی نخ به مواد لیز کننده آغشته شود. با کشیدن سر نخی که زیر انگشتر است در خلاف جهت پیچش نخ روی انگشت، انگشتر روی انگشت شروع به حرکت کرده و از دست خارج می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد