اونس طلا2342.31
مظنه14,956,000
18 گرم3,452,600
ارزش سکه33,695,868
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم23,700,000
ربع14,700,000

یحیی رسما اعلام کرد؛ این بازیکن را نمی خواهم

مدیریت باشگاه پرسپولیس به نوعی ریش و قیچی را دست یحیی سپرده تا او خودش مهاجم خارجی مدنظرش را پیدا و به باشگاه معرفی کند

به گزارش سایت طلا، مدیریت باشگاه پرسپولیس به نوعی ریش و قیچی را دست یحیی سپرده تا او خودش مهاجم خارجی مدنظرش را پیدا و به باشگاه معرفی کند

پرسپولیس به‌زودی یک مهاجم خارجی به خدمت خواهد گرفت و در این صورت یکی از نفرات بزرگسال این تیم از لیست خارج خواهد شد. در این مورد باشگاه پرسپولیس امیدوار بود که بتواند با جذب یک مهاجم قرضی مجبور نشود بازیکنی را از لیست کنار بگذارد اما بعد از استعلامی که مسئولان این باشگاه گرفتند متوجه شدند اگر بازیکنی را قرضی به تیمی بفرستند، جزء لیست تیمش حساب نخواهد شد اما اگر بازیکنی را چه ایرانی و چه خارجی به خدمت بگیرند که بالای ۲۳ سال سن داشته باشد جزء نفرات بزرگسال به حساب خواهد آمد. در چنین شرایطی قرار گرفتن یکی از بازیکنان بزرگسال پرسپولیس در خارج از لیست تقریبا قطعی است زیرا یحیی به دنبال مهاجمی با شرایط سنی بزرگسال است و با همکاری چند ایجنت با دقت در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس در این زمینه به نوعی ریش و قیچی را دست یحیی سپرده تا او خودش مهاجم خارجی مدنظرش را پیدا و به باشگاه معرفی کند. ناگفته نماند که او بودجه بالای یک میلیون دلار برای جذب مهاجم مدنظرش خواسته است اما اینکه مهاجم تازه‌وارد جای کدام بازیکن پرسپولیس را در لیست بگیرد، هنوز مشخص نیست. هرچند با شرایطی که برای میلاد سرلک پیش‌آمده، ادامه حضور سینا اسدبیگی در جمع سرخپوشان به نوعی قطعی است. در این مورد قرعه به نام وحدت هنانوف یا احتمالا فرشاد فرجی می‌افتد. البته هر بازیکنی مجبور به جدایی شود به صورت قرضی به تیم دیگری انتقال پیدا خواهد کرد.

توافق با مهاجم عراقی تکذیب شد

در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی عنوان شده است که باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب ایمن حسین مهاجم فصل گذشته الجزیره امارات است. حتی یکی از رسانه‌های عراقی هم این خبر را منتشر کرده بود که این خبر توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شد. ایمن حسین در تیم الجزیره فقط یک گل زده در 10 بازی داشته و طبیعی است در چنین شرایطی گزینه ایده‌آلی برای پرسپولیس که به دنبال یک مهاجم گلزن است، نباشد. البته یک ایجنت این مهاجم عراقی را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده اما پاسخ این باشگاه و همچنین یحیی گل‌محمدی در مورد او منفی بوده است. مهاجم عراقی همزمان به چند باشگاه دیگر ایرانی هم پیشنهاد شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد