اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کاخ سفید: بایدن و نتانیاهو در مورد هماهنگی در قبال ایران گفتگو کردند

هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران گفتگو کردند.

به گزارش سایت طلا،جان کربی، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید از روسیه خواست تا تصمیم خروج از توافقنامه غلات با اوکراین را لغو کند.

به گزارش الجزیره، جان کربی گفت: "ما از روسیه می‌خواهیم که تصمیم خود برای خروج از توافقنامه غلات را لغو کند که در غیر اینصورت این کشور مسئول عواقب آن خواهد بود"!

کربی با بیان اینکه خروج روسیه از توافقنامه غلات باعث کمبود مواد غذایی خواهد شد و به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آسیب خواهد رساند، افزود: "تلاش خواهیم کرد تا غلات روسیه و اوکراین به سراسر جهان برسد".

هماهنگ کننده امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد: "برخلاف ادعای مسکو، تحریم‌های ما شامل مواد غذایی و کود‌های شیمیایی روسیه نمی‌شود".

او در ادامه با اشاره به تماس تلفنی میان رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: "بایدن و نتانیاهو درباره هماهنگی برای رویارویی با ایران از جمله از طریق مانور‌های نظامی مشترک گفتگو کردند".

هماهنگ کننده امنیت ملی کاخ سفید همچنین توضیح داد: "بایدن به نتانیاهو نگرانی خود را از ادامه گسترش شهرک سازی ابراز کرد و از او خواست از اقدامات یکجانبه خودداری کند".

او با اشاره به اینکه بایدن در گفتگو با نتانیاهو بر لزوم اجماع در اسرائیل در زمینه اصلاحات قضایی تاکید کرد، افزود که رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد دیدار با یکدیگر توافق کردند و احتمالا این دیدار پیش از پایان سال انجام شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد