اونس طلا2294.39
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

رییس جمهور: مدیرانی که توان کار جهادی ندارند از چرخه خدمت خارج شوند + فیلم

رییس جمهور با تاکید بر خدمت شبانه روزی به مردم به عنوان یک وظیفه، تاکید کرد: مدیرانی که توانایی انجام کار جهادی را ندارند باید از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شوند چراکه مسئول نظام مردم سالار دینی باید شبانه روز کار و تلاش کند.

به گزارش سایت طلا، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر روز دوشنبه در جمع پرشور مردم یاسوج در ورزشگاه تختی شهر، افزود: برهمین اساس هرگونه رابطه نا سالم، پارتی بازی و اعمال نفوذ در ادارات غیر قابل قبول است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه تمامی نامه ها و درخواست های ارائه شده مردم به صورت جدی مورد توجه بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت و به همه آنها پاسخ داده می شود، تصریح کرد: ما(بنده و همکارانم و تمامی مدیران) هیچ شان و جایگاهی غیر از نوکری مردم نداریم.

آیت الله رییسی در ادامه با اشاره به اینکه سفر دوم هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد منجر به افتتاح و بهره برداری چندین طرح تعطیل و به جامانده از سال های گذشته شد، اظهار داشت: تداوم روند توسعه این استان دغدغه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: نرخ بیکاری این استان نسبت به ۲ سال گذشته کاهش یافته که این امر ثمره تلاش شبانه روزی مسئولان دولتی و محلی است.

آیت الله رییسی اظهار داشت: بومی گزینی و اشتغال نیروهای منطقه محل احداث طرح های صنعتی از اولویت های دولت است به طوری که ۷۰ درصد از شاغلین پتروشیمی گچساران، افراد بومی و محلی هستند.

رییس جمهور گفت: افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت با احداث ۱۳۶ کیلومتر راه در دل مناطق سخت‌گذر زاگرس، در حقیقت تحقق آرزوی دیرینه مردم کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با اشاره به بازسازی و مقاوم سازی ۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله شهرستان دنا نیز تصریح کرد: این مهم حاصل کار جهادی و همت مسئولان است.

رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: برای کاهش سوانح رانندگی و ایجاد زمینه مناسب توسعه گردشگری، دولت سیزدهم توجه ویژه ای به ایجاد زیرساخت ها از جمله بهبود جاده های ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و وضعیت جاده های دسترسی استان تا شرایط مطلوب ادامه دارد.

آیت الله رییسی با اشاره به اینکه ۲۰ درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد از بانوان هستند، افزود: این آمار نشان دهنده توانایی های بانوان استان است.

رییس جمهور خاطرنشان کرد: توجه به رفاه مردمانی که در مناطق دور دست زندگی می کنند مانند عشایر از افتخارات دولت سیزدهم است.

آیت الله رییسی ادامه داد: برای تحقق رفاه عشایر توزیع پنل های خورشیدی به منظور تامین برق در مناطق عشایری شروع شده و این روند ادامه دارد.

رییس جمهور گفت: مرمت راه های عشایری و تلاش برای خرید تضمینی محصولات عشایر نیز در برنامه دولت سیزدهم قرار دارد.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی به کهگیلویه و بویراحمد صبح روز دوشنبه وارد یاسوج شدند.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه بهره برداری می شود.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد