اونس طلا2302.52
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

اولین گوشی ایرانی همراه با امکاناتی جذاب رونمایی شد+ قیمت و تصاویر

شرکت داریا همراه از یک گوشی ایرانی و جذاب به‌نام «داریا باند» رونمایی کرد. این یک محصول اندرویدی با مشخصات فنی عالی و قیمت مناسب است.

به گزارش سایت طلا، شرکت داریا همراه از یک گوشی ایرانی و جذاب به‌نام «داریا باند» رونمایی کرد. این یک محصول اندرویدی با مشخصات فنی عالی و قیمت مناسب است.

گوشی داریا باند قرار است با قیمت ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی به‌صورت پیش‌فروش توسط دیجی‌کالا عرضه شود. اما قیمت نهایی آن در بازار به حدود ۱۳ میلیون تومان خواهد رسید. داریا همراه نخستین گوشی خودش را قرار است به ده‌ها کشور جهان نیز عرضه کند.

شب گذشته، یک گوشی ایرانی باکیفیت و متفاوت رونمایی شد. شرکت داریا همراه که همگی آن را به‌واسطه واردات و ارائه خدمات پس از فروش گوشی‌های موبایل می‌شناسیم، به واسطه تجربه ۶ ساله‌ای که در بازار موبایل کشور به‌دست آورده، تصمیم گرفته حالا خودش در قامت یک تولیدکننده وارد عرصه شود.

داریا باند؛ نمایشگر امولد، سرعت شارژ ۶۶ واتی و پشتیبانی کامل از خدمات گوگل

گوشی 5G جدید این شرکت ایرانی که «داریا باند» نام گرفته، از کیفیت ساخت و طراحی قابل قبولی برخوردار بوده و امکانات خوبی را هم ارائه می‌کند که می‌تواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را پوشش دهد. در جلوی این محصول یک نمایشگر 6.78 اینچی حضور دارد که شامل یک پنل Super AMOLED منحنی و زیبا می‌شود. این نمایشگر رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی داشته و با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، لذت بازی کردن و وب‌گردی را دوچندان می‌کند. یک حسگر اثر انگشت در زیر این نمایشگر گنجانده شده و سیستم تشخیص چهره FaceID نیز به‌واسطه دوربین جلوی آن ارائه می‌شود که از امنیت خوبی برخوردار است.

در بالای این نمایشگر سازنده ایرانی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کرده که قادر به ضبط ویدیوهای فول اچ‌دی است. وقتی گوشی را برمی‌گردانید،‌ سه دوربین در ماژول دکمه‌ای شکلی در مرکز بخش بالایی قاب حضور دارند. داریا باند فراتر از یک میان‌رده معمولی، در اینجا دوربین سه‌گانه هوشمندی را ارائه می‌کند که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) می‌شود.

دوربین ثانویه اینجا 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه‌ای است و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو نیز حضور دارد. این گوشی ایرانی با دوربین پیشرفته خودش قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه‌ای است؛ قابلیتی که جای خالی آن در بسیاری از میان‌رده‌های چینی حس می‌شود. اسپیکرهای این محصول نیز استریو هستند و کیفیت پخش مطلوبی دارند.

از این مباحث که بگذریم، به یک باتری 4،700 میلی‌آمپر ساعتی می‌رسیم که شاید ظرفیت کمتری نسبت به باتری‌های 5،000 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب اکثر گوشی‌های میان‌رده بازار داشته باشد، اما باید این را هم در نظر گرفت که با توان 44 واتی می‌تواند در زمان کمی شارژ شود. در واقع فقط 15 دقیقه زمان برای رسیدن شارژ این گوشی به 50 درصد نیاز است. شارژ کامل آن هم در کمتر از 1 ساعت انجام می‌شود که آمار چشمگیری خواهد بود. این باتری توسط یک پورت USB‌ تایپ C‌ شارژ می‌شود.

در قلب تپنده این گوشی چه خبر است؟

چیپست‌های دایمنسیتی شرکت مدیاتک باعث سربلندی این تراشه‌ساز چینی در بازار میان‌رده‌ها شده‌اند. یکی از بهترین تراشه‌های میان‌رده این شرکت را نیز می‌توان زیر قاب گوشی داریا باند یافت. یک چیپست 6 نانومتری به‌نام Dimensity 7050 که از پردازنده 8 هسته‌ای 2.6 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی Mali-G68 تشکیل شده است. این تراشه قادر به اجرای اکثر بازی‌ها و اپلیکیشن‌های حجیم و گرافیکی بدون ذره‌ای مشکل است. 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در بخش نرم افزاری اولین گوشی داریا همراه نیز اتفاقات خوبی رقم خورده است. در اینجا شاهد توسعه یک رابط کاربری سفارشی به‌نام “DariaOS 4” هستیم که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ گوگل طراحی و اجرا شده است. در اینجا هیچ محدودیتی برای استفاده از خدمات موبایل گوگل نیز وجود ندارد و به‌راحتی می‌توانید از طریق پلی استور گوگل، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی را قانونی دانلود کنید. تولیدکننده وعده داده که تا اندروید ۱۵ را برای این محصول عرضه خواهد کرد.

داریا همراه همچنین اکوسیستم ویژه‌ای را برای کاربرانش در نظر گرفته که به واسطه آن می‌توانند از خدمات مبتنی بر web3.0 استفاده کرده و حتی درآمدزایی نیز داشته باشند. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این اکوسیستم را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

طراحی گوشی داریا همراه چگونه است؟

این گوشی ایرانی از نمای جلو، بسیار شبیه به پرچمداران می‌ماند. یک نمایشگر بزرگ و باکیفیت اکثر قاب جلویی را از آن خودش کرده و حاشیه‌های بسیار باریکی در اطراف آن دیده می‌شود. انحنای ظریفی نیز در دو طرف این نمایشگر وجود دارد که می‌تواند تجربه‌کاربری لذت‌بخشی را با در دست گرفتن گوشی فراهم کند.

در پشت گوشی نیز یک قاب شیشه‌ای زیبا با رنگ مشکی مات به‌کار رفته که به‌لطف گواهی IP54، در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است. البته به‌زودی دو نسخه سبز و مشکی آن هم راهی بازار خواهد شد.

گوشی داریا باند قرار است با قیمت ۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومانی به‌صورت پیش‌فروش توسط دیجی‌کالا عرضه شود. اما قیمت نهایی آن در بازار به حدود ۱۳ میلیون تومان خواهد رسید. داریا همراه نخستین گوشی خودش را قرار است به ده‌ها کشور جهان نیز عرضه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد