اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

احراز هویت در کوکوین اجباری شد! | بهترین جایگزین کوکوین کدام است؟

بازار معاملات رمزارزها یا بازار ارزهای دیجیتال، یکی از بازارهای مالی محبوب در دنیا است که معاملات انواع ارز های دیجیتال از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. رمزارزها، ارزهای دیجیتالی هستند که بر پایه فناوری بلاکچین ساخته شده‌اند و شامل نمونه‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم و لایتکوین می‌شوند.

بازار معاملات رمزارزها یا بازار ارزهای دیجیتال، یکی از بازارهای مالی محبوب در دنیا است که معاملات انواع ارز های دیجیتال از طریق اینترنت را فراهم می‌کند. رمزارزها، ارزهای دیجیتالی هستند که بر پایه فناوری بلاکچین ساخته شده‌اند و شامل نمونه‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم و لایتکوین می‌شوند.

با توسعه بازار معاملات رمزارزها، همچنین شاهد افزایش تنوع و تعداد رمزارزها بوده‌ایم. علاوه بر بیت کوین و اتریوم که دو رمزارز معروف هستند، رمزارزهای جدید و نوظهور به بازار وارد شده‌اند. این تنوع و رقابت در بازار، فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران و تجارت‌های رمزارزها ایجاد کرده است.

با افزایش اطلاعات و آگاهی عمومی درباره رمزارزها و تکنولوژی بلاک چین، تعداد کاربران و سرمایه‌گذاران در بازار معاملات رمزارزها نیز رشد یافته است. بسیاری از افراد و شرکت‌ها به دنبال فرصت‌های سودآور در این بازار هستند و به جستجوی رمزارزهای جدید و قابلیت‌های نوآورانه هستند.

بازار معاملات رمزارزها همچنان در حال توسعه و رشد است و تأثیر عمده‌ای بر عرضه و تقاضای ارزهای دیجیتال در سراسر جهان دارد. با پیشرفت فناوری، قوانین و مقررات جدید، و رشد شبکه‌های بلاکچین، امکانات و فرصت‌های جدید در این بازار به وجود خواهند آمد و باعث تغییرات بزرگی در صنعت مالی و تجارت جهانی خواهند شد.

صرافی‌های ارز دیجیتال نقش بسیار مهمی در بازار معاملات رمزارزها دارند. آن‌ها به عنوان واسطه‌ای بین خریداران و فروشندگان عمل می‌کنند و امکان خرید و فروش رمزارزها را فراهم می‌کنند. صرافی‌ها به کاربران اجازه می‌دهند رمزارزهای خود را با رمزارزهای دیگر یا حتی با ارزهای تقلبی مانند دلار یا یورو معامله کنند.

نقش اصلی صرافی‌ها در فراهم کردن محیطی امن و قابل اطمینان برای معامله رمزارزها است. آن‌ها معمولاً امکاناتی مانند ثبت‌نام کاربران، تأیید هویت و امنیت سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهند. همچنین، صرافی‌ها اطلاعات بازار و نرخ ارز را به کاربران ارائه می‌کنند تا آنها بتوانند تصمیم‌گیری صحیح درباره خرید و فروش رمزارزها بکنند.

کاربران در سراسر دنیا برای فعالیت در این بازار باید در یک صرافی ثبت نام کرده و شروع به معامله کنند. اما کاربران ایرانی برای فعالیت در صرافی‌های بزرگ جهانی دچار مشکلاتی هستند. این صرافی‌ها به دلیل تحریم‌های بین‌المللی به ایرانیان خدمات نمی‌دهند. صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از صرافی‌هایی است که به ایرانیان خدمات می‌‌دهد و نیازی به احراز هویت ندارد. چندی پیش کوکوین اعلام کرد همه کاربران بایستی احراز هویت خود را تکمیل کنند. بدین ترتیب دسترسی ایرانیان به این صرافی قطع خواهد شد.

صرافی بینگ ایکس یک صرافی بین‌لمللی است که مشتریانی از سراسر دنیا دارد و علاوه بر اجباری نبودن احراز هویت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند. با ما در معرفی این صرافی همراه باشید.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس در سال 2018 تاسیس شده است. این صرافی از بدو تاسیس موفق به جذب مشتریان زیادی شده است و توانسته با فراهم کردن خدمات بسیار مناسب برای مشتریان خود آنان را از فعالیت در هر پلتفرم دیگری بی نیاز کند.

این صرافی هم اکنون به کاربران بیش از 100 کشور دنیا خدمات می‌دهد و طیف مناسبی از معامله‌گران را در بر می‌گیرد.

آیا بینگ ایکس به ایرانیان خدمات می‌دهد؟

موضع‌گیری صرافی‌های خارجی همواره جزو مواردی بوده که ایرانیان قبل از ثبت نام در یک صرافی خارجی بایستی به دقت آن را مورد بررسی قرار دهند. زیرا هم اکنون بسیاری از پلتفرم‌ای مالی بین‌المللی و معتبر به ایرانیان خدمات نمی‌دهند.

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. با توجه به وجود مواردی مانند زبان فارسی در این پلتفرم، احتمالا این صرافی برنامه ویژه‌ای برای جذب کاربران ایرانی دارد. در حال حاضر تعداد زیادی از معامله‌گران ایرانی در حال فعالیت و استفاده از خدمات این پلتفرم هستند.

کارمزد صرافی بینگ ایکس

طی اعلام صرافی بینگ ایکس، کارمزد معاملات اسپات به‌تازگی در این صرافی برای کاربرانی که با کد معرف ثبت نام می‌کنند صفر شده است. به گفته صرافی، در زمان خرید و فروش اسپات از مشتری کارمزد دریافت می‌شود، اما کارمزد کسر شده در آخر هر ماه به حساب آن برگشت داده خواهد شد.

این موضوع یکی از موارد بسیار مهم در مورد ین صرافی است و می‌تواند درصد رضایت کاربران زیادی را جلب کند زیرا معامله‌گران همیشه به دنبال پلتفرم‌هایی با کمترین کارمزدها بوده‌ند.

کارمزد معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس نیز به صورت متغیر و بسته به نوع جفت ارز از کاربران دریافت می‌شود. در جدول زیر کارمزد دریافتی این صرافی در برخی از جفت ارزهای محبوب نمایش داده شده است.

امکانات و خدمات صرافی بینگ ایکس

امکانات و خدمات یک صرافی ارز دیجیتال نقش مهمی در جذب کاربران جدید و همچنین جلب رضایت مشتریان قدیمی دارد. سطح خدمات بینگ ایکس در لول یک صرافی جهانی و معتبر قرار دارد.

امکان ترید و معامله در بازار معاملاتی برای کاربران این صرافی فراهم شده است. معامله‌گران حرفه ای می‌توانند با استفاده از اهرم‌ معاملاتی و همچنین امکان سفارش گذاری در این بازار معاملات خود به صورت فیوچرز (Futures) و با استفاده از امکانات آن انجام دهند. همچنین امکان خرید و فروش به صورت فروشگاهی نیز در این صرافی برای کاربران فراهم شده است.

همچنین وجود پلتفرم معاملاتی ساده و کاربرپسند، موجب جذب کاربران بسیار زیادی به این پلتفرم شده و رضایت طیف وسیعی از کاربران اعم از حرفه‌ای و مبتدی شده و این صرافی سعی دارد تا سطح رضایت مشتریان خود را بالا نگه دارد. همچنین صرافی بینگ ایکس بینگ ایکس دارای کیف پول اختصاصی است تا کاربران برای نگهداری دارایی‌های خریداری شده مشکلی نداشته باشند.

سخن پایانی

ارزهای دیجیتال دنیای مالی را متحول کرده اند و می‌توانند جایگزین مناسبی برای ارزهای سنتی باشند. البته ریسک‌ها و چالش‌هایی در رابطه با ارزهای دیجیتال و معاملات آن وجود دارد که کاربران باید به آن‌ها توجه کافی را داشته باشند.

هموطنان عزیز باید به این موضوع توجه داشته باشند که به علت تحریم‌های ظالمانه علیه ایرانیان، بسیاری از صرافی‌های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌‌دهند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد