اونس طلا2329.92
مظنه14,846,000
18 گرم3,427,200
ارزش سکه33,448,038
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم23,800,000
ربع14,800,000

پیش بینی مهم قیمت سکه در معاملات امروز

عصر دیروز در معاملات پشت خطی نرخ دلار مرز مهم ۴۹ هزار تومان‌ را از دست داد. اگر دلار به سمت پله‌های پایین حرکت کند، ممکن است روی قیمت سکه اثرگذار باشد.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه امامی در معاملات نقدی اولین روز هفته نزولی شد. طبق اعلام سایت‌ها فلز گران‌بهای داخلی دیروز شنبه ۲۴ تیر مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست داد و در محدوده ۲۸ میلیون تومان به فروش رسید.

در معاملات پشت خطی دیشب سکه امامی در همین محدوده معامله شد اما یک اتفاق باعث شده که‌ برخی از‌ سکه‌بازان تصور کنند که امروز یکشنبه‌ فلز زرد رنگ‌داخلی نه تنها شانسی برای صعود ندارد بلکه این احتمال وجود دارد که مرز‌ ۲۸ میلیون‌ تومان را هم از دست بدهد.

در شرایط فعلی اگر قیمت سکه از مرز ۲۸ میلیون تومان پایین برود مرز حمایتی مهم محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

عصر دیروز در معاملات پشت خطی نرخ دلار مرز مهم ۴۹ هزار تومان‌ را از دست داد و تا ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان‌ پایین آمد. اگر دلار به سمت پله‌های پایین حرکت کند، ممکن است روی قیمت سکه اثرگذار باشد.

با این حال عده‌ای هم می‌گفتند اگر سکه مرز ۲۸ میلیون تومان را حفظ کند احتمال نوسان صعودی محتمل خواهد بود.

دیشب ارزش ذاتی سکه در حدود ۲۲ میلیون و ۵۱۴ هزار تومان بود و حباب سکه‌ تقریبا ۲۴ درصد محاسبه شد.

یکی از خبرهای مهمی که تا حدودی مورد توجه معامله‌گران قرار گرفت، ادعایی بود که از سوی روزنامه اسرائیلی هاآرتص مطرح شده است. این روزنامه در گزارشی مدعی شده اجرای توافق غیرمکتوب ایران و آمریکا آغاز شده و به نظر می‌رسد ایران سرعت غنی‌سازی با خلوص بالای اورانیوم را کاهش داده است. معامله‌گران می‌گفتند در صورتی که این ادعا درست باشد ممکن است بر روی قیمت دلار و قیمت سکه در تهران اثرگذار باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد