اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هدیه ای هولناک برای ماکرون!

یک روزنامه فرانسوی گزارش داد کاخ الیزه اخیراً بسته‌ای حاوی نامه و انگشت قطع شده دریافت کرده است.

به گزارش سایت طلا،یک روزنامه فرانسوی چهارشنبه (۱۲ ژوئیه) به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد نامه‌ای به همراه انگشت قطع شده به محل اقامت رئیس‌جمهور فرانسه فرستاده شده است.

به گزارش «راشا تودی»، منبع مذکور گفت این بسته عجیب را بخش مکاتبات کاخ الیزه بین نهم تا ۱۰ ژوئیه قبل از تعطیلات جشن‌های روز ملی فرانسه در تاریخ ۱۴ ژوئیه، دریافت کرده و به پلیس تحویل داده است.

طبق گزارش نشریه فرانسوی، فردی که انگشت قطع شده را پست کرده، شناسایی شده است. منبع مورد ذکر این روزنامه گفت: این موضوع فوراً روندهای مناسب را فعال کرد، تا مراجع ذی‌صلاح به این موضوع رسیدگی کنند و فرد مورد نظر مورد ارزیابی پزشکی قرار گیرد. طبق این گزارش، دفتر ماکرون از اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد.

فرانسه در حالی به استقبال جشن‌های روز باستیل می‌رود که دور جدید و خشنی از اعتراضات را پشت سر گذاشته است. این اعتراضات در تاریخ ۲۷ ژوئن (ششم تیر) پس از آن آغاز شد که مامور پلیس فرانسوی، یک راننده ۱۷ ساله الجزایری را در حومه «نانتر» پاریس به دلیل عدم پیروی از فرمان ایست پلیس مورد اصابت گلوله قرار داد و کشت.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد در جریان ناآرامی‌های اخیر این کشور در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله، چهار هزار نفر بازداشت شدند. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بحران اخیر در فرانسه بیش از پیش محبوبیت ماکرون را خدشه‌دار کرده و او را در عرصه سیاسی تضعیف کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد