اونس طلا2313.7
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

«دبیر» رئیس فدراسیون کشتی ماند / جدیدی: دیدار ما با وزیر ورزش بماند برای محاکم قضایی + فیلم

علیرضا دبیر با کسب ۳۸ از ۳۸ رأی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

به گزارش سایت طلا،مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت 10 صبح امروز (22تیر) با ریاست محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون برای 4 سال آینده انتخاب شد.

عبدالله عزیزی نیز امروز انصرافش را در فضای مجازی اعلام کرد، ضمن اینکه جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی نیز امروز از شرکت در انتخابات به نفع علیرضا دبیر کناره گیری کردند. عباس جدیدی نیز بعد از اعتراض به روند انتخابات، مجمع را ترک کرد تا رای‌گیری بین علیرضا دبیر، عباس جدید و حمید یاری انجام شود. باتوجه به اساسنامه، جدیدی چون پیش از مجمع انصراف خود را اعلام نکرده بود، باوجود ترک مجمع نامش در رای گیری ماند ولی نماینده وزارت ورزش اعلام کرد که به دلیل انصراف و ترک مجمع از سوی جدیدی، در نهایت انتخابات ریاست بین علیرضا دبیر و حمید یاری انجام شد.

یکتایی و خیرآبادی از بین اعضای هیئت‌ها و همچنین محسن کاوه از بین دیگر اعضای مجمع به عنوان ناظر انتخاب شدند.

عباس جدیدی در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی سؤالی پرسید که بی‌پاسخ ماند و در ادامه به نشانه اعتراض مجمع این فدراسیون را ترک کرد.

به گزارش سایت طلا،در ابتدای مجمع ابراهیم مهربان دبیر انتخابات فدراسیون کشتی از انصراف رسمی جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی خبر داد.

عباس جدیدی نسبت به این بند اعتراض داشت و در ادامه زمانی که کاندیدا برای صحبت کردن به جایگاه دعوت شدند، نسبت به اینکه چرا ابتدا اسم او اعلام شده، اعتراض کرد.

نام جدیدی بعد از حمید بنی‌تمیم اعلام شد که در مجمع حضور نداشت. نماینده وزارت ورزش در واکنش به این اعتراض تاکید کرد که دعوت به جایگاه براساس حروف الفباست.

جدیدی بعد از حضور در جایگاه از پولادگر پرسید این مجمع بر پایه کدام اساسنامه سال 96 یا اساسنامه ابلاغی هیئت وزیران برگزار می‌شود که پولادگر به سوال او جواب نداد تا جدیدی ادامه دهد: سوال من که بی پاسخ ماند و اصل دموکراسی زیر سوال می‌رود. علاوه بر این کمتر از 15 ساعت همه اسامی افراد تایید صلاحیت شده به وزارت ورزش ابلاغ شد باوجودی که سخنگوی فدراسیون می‌گفت اسامی 6 نفر تایید شده است. در این 15 ساعت جایی برای هیچ کاندیدی برای سفر و اعلام برنامه‌هایش نماند. دیدار ما با وزیر ورزش بماند برای محاکم قضایی.

جدیدی بعد از اعتراض به روند برگزاری انتخابات و اعلام پیگیری این موضوع از سوی مراجع قضایی، گفت: به جو این انتخابات غیرقانونی که براساس یک اساسنامه غیرقانونمند است، اعتراض دارم و جلسه را ترک می‌کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد