اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

راهنمای انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی یک ابزار تجارت الکترونیکی است که امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی و افزایش تمایل افراد مختلف به خرید آنلاین از آن، استفاده می گردد

درگاه پرداخت اینترنتی یک ابزار تجارت الکترونیکی است که امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی و افزایش تمایل افراد مختلف به خرید آنلاین از آن، استفاده می گردد.. درگاه پرداخت آنلاین جهت انجام تراکنش های مالی استفاده می گردد و در سالیان اخیر بسیار پر کاربرد بوده است. درگاه پرداخت این امکان را فراهم می سازد تا صاحبان کسب و کار و مشاغل هزینه خدمات و محصولات خود را از طریق پایانه های بانکی، دریافت نمایند. بر اساس این روش افراد با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم و ccv2 می توانند از طریق درگاه پرداخت اینترنتی خرید خود را نهایی کنند.

درگاه پرداخت اینترنتی

ویژگی های درگاه پرداخت اینترنتی چیست؟

انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی مستلزم داشتن پارامتر هایی است تا بتوانید به صورت امن و بدون نگرانی اقدام به خرید کنید. بی شک یکی از مهمترین ویژگی های انتخاب یک درگاه پرداخت خوب امنیت آن می باشد به نحوی که اطلاعات کارت و حساب شما را در اختیار افراد سود جو قرار ندهد. سعی کنید اطلاعات بانکی خود را در سایت ها و درگاه های مشکوک وارد نکنید. کارمزد درگاه نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم در هنگام خرید است که باید به آن توجه داشت. همیشه به این نکته توجه داشته باشید که به ازای دریافت خدمات و محصولات مختلف چه تعرفه ای را پرداخت خواهید کرد. سرعت انجام تراکنش نیز در هنگام پرداخت آنلاین بسیار مهم می باشد چرا که در عصر امروز زمان بسیار اهمیت دارد. گزارش پرداخت نیز باید به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار گیرد.

انواع درگاه پرداخت

به طور کلی دو روش پرداخت مستقیم و غیر مستقیم و یا واسط وجود دارد. در روش پرداخت مستقیم کاربر یا مشتری بعد از تکمیل سبد خرید به درگاه پرداخت بانکی متصل می شود که به صورت مستقیم متصل به بانک می باشد. پرداخت مستقیم دارای مزیت هایی مختلفی است، در این روش پرداخت بدون کارمزد می باشد و یک پنل خصوصی و امن برای پرداخت های خود خواهید داشت. درگاه پرداخت غیر مستقیم یا واسط تسویه حساب به صورت پایا می باشد و روی اکثر پلتفرم ها قابل اجرا می باشد. درگاه پرداخت واسط به ازای هر تراکنش مبلغی را به عنوان کارمزد کم می کند.

درگاه پرداخت آنلاین

معرفی درگاه پرداخت شپا

درگاه پرداخت شپا در سالیان اخیر در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شپا دارای دو نوع درگاه پرداخت ریالی و پرداخت دلاری می باشد و بدون اختلال و با سرعت بسیار خوبی به ارائه خدمات می پردازد. درگاه پرداخت ریالی شپا یک درگاه بسیار امن می باشد که در کوتاهترین زمان ممکن به درگاه های شاپرک وصل می شود. تنها سایتی که درگاه پرداخت دلاری دارد شپا می باشد و برای کسب و کار ها و مشاغل بین المللی بسیار کاربرد دارد. بنابراین معرفی درگاه پرداخت شپا علل الخصوص درگاه دلاری برای صاحبان کسب و کار بسیار اهمیت دارد. از این روش صاحبان مشاغل می توانند به سر تا سر دنیا خدمات ارائه دهند. این درگاه به صورت کامل زیر نظر بانک مرکزی فعالیت دارد و از درگاه های پرداخت واسط یا غیر مستقیم محسوب می شود.

تعرفه

شپا برای تمامی تراکنش ها یک درصد کارمزد می گیرد که این کارمزد تا سقف 2500 تومان می باشد. در صورتی که کسب و کاری تراکنش های مالی بالا داشته باشد کارمزد بالاتری نیز برای آن کسب و کار در نظر گرفته خواهد شد.

نحوه دریافت

نحوه دریافت درگاه شپا دارای مراحلی است که با طی نمودن آن می توانید به آن دستیابی پیدا نمایید. جهت دریافت درگاه پرداخت اینترنتی ابتدا باید نماد اعتماد الکترونیک را کسب کرده باشید. پس از دریافت نماد اعتماد الکترونیک از طریق درگاه پرداخت واسط اقدام به ثبت درخواست نمایید و فرم آنلاین را تکمیل کنید. پس از احراز هویت و بررسی تمام شرایط می توانید درگاه پرداخت را راه اندازی کنید.

اهداف

شبکه پرداخت آنلاین یا شپا خدمات خود را با هدف کسب رضایت مشتریان و ترغیب آنها به استفاده مجدد، ارائه می دهد. این درگاه با در نظر گرفتن کمترین میزان تعرفه و کارمزد و ارائه خدمات با کیفیت و سرعت مناسب تلاش دارد تا افراد بیشتری را به استفاده از این درگاه جلب کند. این درگاه جهت کمک به رونق دهی کسب و کار ها طراحی شده است. به نحوی که بتواند تراکنش های مالی رو بدون اختلال و با امکان مدیریت آسان پنل کاربری به مشتریان انجام دهد.

انتخاب بهترین درگاه پرداخت اینترنتی

سرویس شپا لینک

شپا لینک دارای مزایایی است که باعث می شود افراد زیادی از آن استفاده کنند. از مزیت های شپا لینک می توان به دریافت درگاه بدون داشتن سایت اشاره کرد. به عنوان مثال می توانید در تلگرام یا اینستاگرام پروژه های خود را با ذکر مبلغ و عنوان انتشار دهید و کسب و کار خود را رونق بخشید. سقف انتقال در لینک پرداخت شپا 100 میلیون تومان می باشد و کارمزد آن یک درصد و تا سقف 5000 تومان است. کاربران جدید می توانند در 45 روز اول عضویت به صورت رایگان از تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده در شپا استفاده نمایند. در سال های اخیر استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی در همه دنیا رواج پیدا کرده است و یکی از راحت ترین روش های پرداخت می باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد