اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دارندگان بیت کوین بخوانند؛ افزایش شدید قیمت در راه است

از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت بیت‌کوین 80 درصد افزایش یافته و حالا در محدوده 30 هزار و 200 دلار خرید و فروش می‌شود، اما هنوز به نصف 69 هزار دلاری که در نوامبر سال 2021 به ثبت رسید، هم نرسیده است.

به گزارش سایت طلا،بانک استاندارد چارترد انگلیس، پیش‌بینی کرد که تا پایان سال 2023 قیمت بیت کوین به 50 هزار دلار خواهد رسید و تا پایان سال آینده هم به 120 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

این بانک می‌گوید: افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث خواهد شد تا استخراج‌کنندگان این ارز مجازی دست به احتکار بیت کوین بزنند.

این بانک در ماه آوریل پیش بینی کرده بود تا پایان سال 2024 قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار افزایش خواهد یافت و "زمستان ارزهای مجازی" تمام شده است، اما گئوف کندریک، تحلیل‌گر فارکس این بانک، گفته که پیش‌بینی‌های استاندارد چارترد در ماه آوریل، 20 درصد بالا رفته است.

کندریک طی گزارشی گفته که افزایش سود استخراج هر بیت کوین به این معنی است که استخراج‌کنندگان می‌توانند با فروش بیت‌کوین‌های کمتری، جریان مالی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حفظ کنند و همین مسئله به کاهش عرضه بیت کوین و بالا رفتن قیمت آن در بازار جهانی منجر خواهد شد.

از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت بیت‌کوین 80 درصد افزایش یافته و حالا در محدوده 30 هزار و 200 دلار خرید و فروش می‌شود، اما هنوز به نصف 69 هزار دلاری که در نوامبر سال 2021 به ثبت رسید، هم نرسیده است.

خرید چند صد هزار دلاری بیت کوین توسط نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

اطلاعات مالی رابرت اف کندی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشان می‌دهد که وی 250 هزار دلار بیت کوین خریده است.

این در حالی است که کندی پیشتر اعلام کرده بود که روی ارزهای مجازی سرمایه‌گذاری نکرده است. البته کندی از زمان آغاز مبارزات انتخاباتی‌اش از جمله کسانی بوده که طرفدار ارزهای دیجیتال بوده و در مقاطع مختلف و شبکه‌های اجتماعی از ارزهای مجازی تمجید کرده است.

کندی در ماه می طی سخنانی در یک کنفرانس بزرگ راجع به بیت کوین گفته بود؛ من در ارزهای مجازی سرمایه گذاری نکرده‌ام و به اینجا نیامده‌ام تا در این باره توصیه‌ای بکنم.

وی همچنین گفته بود که البته اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که کمک‌های مالی به بیت‌کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قبول می‌کند.

گفته می‌شود کندی بین 100 تا 250 هزار بیت کوین دارد، اما اطلاعات فاش‌شده جزئیات نحوه خریداری و زمان خریداری بیت‌کوین‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان نمی‌دهد.

دنیس کوچینیچ، مدیر مبارزات انتخابات کندی، می‌گوید: وی بیت‌کوین‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پس از سخنرانی در کنفرانس مذکور خریداری کرده است.

البته پیش از این هم گفته شده بود که بیت‌کوین‌های مذکور متعلق به همسر کندی بوده و وی ارز مجازی ندارد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد