اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس

بازار سرمایه، همچنان در مدار ریزشی قرار دارد به طوری که در طول معادلات امروز با ریزشی ۳۰ هزار واحدی به ارتفاع ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت طلا،بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی30 هزار و 160 واحدی به 2 میلیون و 128 هزار واحد رسید و در آستانه ی رسیدن به کانال 2 میلیون و 100 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 14 هزار واحدی به ارتفاع 746 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 20 تیر ماه 1402، مبلغ 8 هزار میلیارد 300 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 1680 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 44 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 81 نماد در محدوده مثبت و 229 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد