اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

نوسان قیمت هتل های مشهد چگونه است؟ چگونه ارزان به مشهد سفر کنیم؟

برای سفر ارزان به مشهد قبل از طرح سفر خود، موارد مختلفی از جمله هتل‌های ارزان قیمت و تورهای تخفیف‌دار را بررسی کنید. بلیط‌های هواپیما را در زمان مناسب و با توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خریداری کنید. برنامه سفر خود را مطابق با فصل‌ها و تقویم توریستی تنظیم نمایید. اینگونه می‌توانید سفر مطمئن و اقتصادی داشته باشید.

برای سفر ارزان به مشهد قبل از طرح سفر خود، موارد مختلفی از جمله هتل‌های ارزان قیمت و تورهای تخفیف‌دار را بررسی کنید. بلیط‌های هواپیما را در زمان مناسب و با توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خریداری کنید. برنامه سفر خود را مطابق با فصل‌ها و تقویم توریستی تنظیم نمایید. اینگونه می‌توانید سفر مطمئن و اقتصادی داشته باشید.

سفر ارزان به مشهد آنقدرها هم سخت نیست. مسافران و توریست‌هایی که به شهر خوش آب و هوای مشهد سفر می‌کنند، این امکان را دارند تا در هتل‌ آپارتمان‌ها، هتل‌های 1 ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره و… اقامت داشته باشند. هتل‌هایی که در این شهر زیبا موجودند هر یک دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. اینکه بهترین هتل مشهد از نظر شما چه هتلی است، بطورکلی بستگی به هدف شما از سفر دارد.

هتل‌های مشهد ارائه‌دهنده امکانات مختلفی به مهمانان خود می‌باشند. در ادامه مقاله قصد داریم برای داشتن سفر ارزان به مشهد هتل‌های گران و ارزان را به شما معرفی کنیم.

بهترین و گران‌ترین هتل‌های مشهد

به طور کلی باید گفت که در نظر بسیاری از مسافران بهترین هتل‌های مشهد آن هتل‌هایی هستند که در نزدیکی حرم قرار دارند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین هتل‌های مشهد را معرفی ‌کنیم. این هتل‌ها را برای آن دسته از مسافرانی که سفر ارزان به مشهد می‌خواهند پیشنهاد نمی‌دهیم.

هتل درویشی مشهد

یک هتل پنج ستاره و لوکس هتل مجلل درویشی است که در خیابان امام رضای مشهد قرار دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های آن دارای امکانات مجهزی هستند که در کنار رستوران‌های متعدد می‌توانید در هتل به خوبی استراحت کرده و ساعاتی خوش و آرام داشته باشید.

میهمانان در هتل درویشی مشهد این امکان را دارند تا انواع اتاق‌های دو تا چهار تخته را رزرو کنند. همچنین اتاق‌های رویال و اتاق‌های vip از فضاهای اقامتی دیگر هتل درویشی هستند. فضاهای اقامتی که هتل درویش دارد، تنها به اینجا ختم نمی‌شود؛ می‌توانید با رزرو اتاق‌های ملل هتل درویشی اقامتی تجربه زندگی با سبک ملل مختلف را داشته باشید. پنت هاوس روم، دوبلکس هند، دوبلکس مصر، دوبلکس ایران باستان، دوبلکس عرب و دوبلکس چین، حال و هوایی منحصربه‌فرد از اقامتی ناب را به شما هدیه می‌دهد.

در مقایسه با هتل‌های دیگر مشهد، تنوع واحدهای پذیرایی هتل درویشی این امکان را به شما می‌دهد تا برای صرف غذا از هتل خارج نشوید. سالن‌های پذیرایی هتل عبارتند از رستوران روف گاردن در فضایی زیبا با چشم اندازی تماشایی، فست فود فیروزه، رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای، چایخانه سنتی برکه و.... . می‌توانید برای صرف غذایی خوشمزه روی آنها حساب ویژه‌ای باز کنید.

از جمله امکانات این هتل شامل اینترنت، سالن اجتماعات، سالن بدنسازی، مجموعه استخر (سالن اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی) ترانسفر رایگان، پارکینگ و.... می‌شود. هر نیم ساعت نیز سرویس حمل و نقل در درب هتل برای آن که زائرین امام هشتم را به حرم مطهر برسانند وجود دارد. بدون شک این هتل از جمله بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل مشهد می‌باشد.

هتل مدینه الرضا مشهد

اولین نکته‌ای که در مورد این هتل مشهد وجود دارد، نزدیک بودن آن به حرم است. در واقع هتل مدینه الرضا مشهد از نزدیک‌ترین هتل‌های پنج ستاره به حرم می‌باشد که امکانات کاملی نیز دارد. اتاق بازی کودکان، سفره‌خانه سنتی، رستوران گردان، مجموعه آبی، صندوق امانات و... در کنار اتاق‌ها و سوئیت‌هایی شکیل و زیبا اقامتی فوق‌العاده را در جوار امام رضا(ع) به شما هدیه می‌دهد.

هتل مدینه الرضا دارای واحدهای اقامتی متنوعی است. اتاق‌ها دارای امکانات مناسب و مطلوبی هستند و میهمانان استراحتی آرام را خواهند داشت. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا سه تخته استاندارد و نیز اتاق‌های کانکت را رزرو کنید. اگر برای گذراندن ماه عسل مشهد را انتخاب کرده‌اید، اتاق ماه عسل برای شما مناسب است. البته باید بدانید، هتل مدینه الرضا دارای انواع سوئیت و آپارتمان هم بوده که باتوجه به تعداد نفرات می‌توانید رزرو کنید.

هتل بین المللی قصر مشهد

از هتل‌های نزدیک حرم، هتل بین المللی قصر است که در خیابان امام رضا قرار دارد. هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری نظیر سالن‌های بازی (بیلیارد، بازی کامپیوتری) فروشگاه، سالن آرایش و ... می‌باشد که اقامت شما در این هتل را بدون شک دلپذیر می‌کند.

هتل بین المللی قصر مشهد از تعدادی واحد پذیرایی برخوردار است. از همین رو در منوی متنوع رستوران‌های هتل غذای مورد علاقه خود را می‌توانید پیدا کنید. رستوران قصر، رستوران مرسده و رستوران غذاهای دریایی از جمله واحدهای پذیرای این هتل به شمار می‌آیند. برای طرفداران فست فود نیز در هتل قصر فست فود ملودی وجود دارد.

در واحد های اقامتی هتل قصر می‌توانید اقامتی مجلل را تجربه کنید. بهترین انتخاب شما برای داشتن اقامتی با حال و هوایی متفاوت، سوییت‌های دبل هخامنش و قاجار است. چنانچه می‌خواهید در فضایی به سبک و سیاقی مدرن اقامت کنید؛ اتاق دبل لاکچری، اتاق پرزیدنت ویژه و پرزیدنت رویال مناسب است.

هتل پارک حیات مشهد

هتل پنج ستاره پارک حیات برای آن دسته از افردای که طبیعت به آن‌ها آرامش می‌دهد، انتخاب خوبی است. این هتل دارای اتاق‌هایی می‌باشد که پنجره‌های آن به مناظر طبیعی زیبا باز می‌شود. فضای باز و زیبایی که هتل پارک حیات مشهد دارد، در کنار اتاق‌هایی مجلل می‌تواند اقامت شما در مشهد را دلنشین کند.

هتل پارک حیات از 324 واحد اقامتی برخوردار است. هتل پارک ارائه‌دهنده انواع سوییت‌های مجلل و مدرن می‌باشد که امکاناتی بروز برای پذیرایی از میهمانان را دارد. لوازم اتاق‌ها بطور مطلوب در جای مناسب خود قرار دارند. در بدو ورود تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها به چشمتان می‌آید. از امکانات عمومی این هتل باید به فضای بازی کودکان، پارکینگ، سالن‌های مراسم، چندین رستوران، کافی شاپ و... اشاره کرد.

هتل الماس 2 مشهد

گروه هتل‌های الماس سابقه قابل‌توجهی در امر هتلداری و میزبانی از میهمانان دارد. پس از موفقیت بدست آمده در تاسیس و اداره‌ هتل الماس ۱، هتل پنج ستاره الماس ۲ مشهد در اواخر سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل مشهد در نزدکی حرم مطهر رضوی قرار دارد. هتل ساختمانی ۲۵ طبقه بوده که بطورکلی از ۲۱۷ فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت برخوردار است.

هتل الماس ۲ مشهد را باید در گروه باشکوه‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های مشهد قرار داد.

فضاهای اقامتی هتل از اتاق‌ها و سوئیت‌هایی تشکیل شده که از سبک‌های جذاب و چشم‌نوازی برخوردار است. خوب است بدانید بعضی از سوئیت‌ها به حرم مطهر رضوی مشرف هستند. مدیران این مجموعه امکانات لازم را برای داشتن اقامتی خاطره انگیز در مشهد در هتل الماس ۲ آماده کرده‌اند.

از جمله امکانات رفاهی این هتل شامل رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، تلفن، یخچال، تلویزیون، چای ساز (بعضی از واحدهای اقامتی)، استخر، پارکینگ، سالن اجتماعات، اعلام حریق، صندوق امانات، تاکــسی سرویس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونــا، جکوزی، اسپا، مجموعه ورزشی، سالــن مــاساژ آقایان، خانه‌داری ۲۴ ساعته، اینترنت، سالــن‌های همــایش، فروشگاه و ترانسفر رایگان فرودگاهی اشاره کرد.

هتل مشهد نزدیک حرم با قیمت ارزان
هتل آپارتمان کنعان مشهد

برای داشتن سفر ارزان به مشهد در هتل آپارتمان کنعان اقامت کنید. این هتل آپارتمان یک هتل نزدیک به حرم در مشهد می‌باشد. برای یافتن آدرس هتل کنعان باید به خیابان امام رضا رفته و در امام رضا 8 هتل کنعان را پیدا خواهید کرد.

که برای کودکان زیر سه سال هتل رایگان است. اگر کودک شما سه تا شش سال سن دارد، به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. در این هتل این امکان را دارید تا انواع آپارتمان‌های یک خوابه و دو خوابه را با ظرفیت‌های سه تا شش نفره رزرو نمایید. با رزرو هتل آپارتمان کنعان در عین حال که امکانات مطلوب همچون یک خانه را خواهید داشت، هزینه زیادی هم متحمل نمی‌شوید. از جمله امکانات این هتل عبارت‌اند از پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی و... .

هتل صابر مشهد

اگر به دنبال سفر ارزان به مشهد هستید، هتل صابر را فراموش نکنید. این هتل مشهد یک ستاره می‌باشد. هتل در خیابان خسروی نو و کوچه خامنه‌ای واقع شده است. چنانچه به پیاده روی علاقمندید، با یک پیاده روی 12 دقیقه‌ای می‌توانید از هتل به حرم برسید. امکاناتی که هتل دارد، مطابق با ستاره‌هایش است. در هتل صابر انواع اتاق‌های یک تا چهار تخته را می‌توانید رزرو کنید.

هتل سخاوت مشهد

هتل سخاوت برای سفر ارزان به مشهد به مسافران پیشنهاد می‌شود. هتل سخاوت نیز هتلی یک ستاره است. این هتل در خیابان اندرزگو قرار دارد. از این هتل تا حرم تقریبا حدود 10 دقیقه با خودرو فاصله دارید. در این هتل این امکان را دارید تا انواع اتاق‌های دو و سه تخته و نیز اتاق‌های کانکت را رزرو نمایید.

هتل حافظ مشهد

برای سفر ارزان به مشهد در هتل حافظ اقامت کنید. هتل حافظ مشهد هتلی یک ستاره بوده که در خیابان خسروی نو و نبش اندرزگو واقع شده است. با یک پیاده روی 10 دقیقه‌ای از این هتل می‌توانید به حرم برسید. چنانچه با خانواده سفر می‌کنید این هتل بدون شک برای شما مناسب است. این هتل انواع اتاق‌های دو تا شش تخته را با امکانات کامل و مجهز به مسافران ارائه می‌دهد.

هتل یکتا مشهد

هتل یکتا یکی دیگر از هتل‌های یک ستاره است که برای برای سفر ارزان به مشهد مناسب می‌باشد. با خودرو از این هتل تا حرم امام رضا (ع) تنها ده دقیقه فاصله دارید. هتل را در ضلع جنوبی بازار رضا پیدا خواهید کرد. در هتل یکتا این امکان را دارید تا انواع سوئیت‌ها را با ظرفیت‌های مختلف رزرو کنید. شایان ذکر است این هتل آپارتمان یک خوابه نیز دارد.

هتل گلسرخ مشهد

این هتل مشهد یک ستاره دارد و برای سفر ارزان به مشهد پیشنهاد می‌شود. هتل را در میدان بیت المقدس و خیابان خسروی نو را پیدا خواهید کرد. فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو کمتر از 10 دقیقه می‌باشد. در هتل گلسرخ این امکان را دارید تا سوئیت‌های دو تا چهار نفره را با امکاناتی کامل رزرو کنید.

جمع‌بندی

برای سفر ارزان به مشهد قبل از طرح سفر خود، موارد مختلفی از جمله هتل‌های ارزان قیمت و تورهای تخفیف‌دار را بررسی کنید. بلیط‌های هواپیما را در زمان مناسب و با توجه به تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خریداری کنید. برنامه سفر خود را مطابق با فصل‌ها و تقویم توریستی تنظیم نمایید. اینگونه می‌توانید سفر مطمئن و اقتصادی داشته باشید.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد