اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بایدن از پادشاه انگلیس سبقت گرفت!+فیلم

فعالان شبکه‌های اجتماعی، گاف جدید بایدن را با حواشی دیدار ترامپ و ملکه انگلیس مقایسه کردند.

به گزارش سایت طلا،فعالان شبکه‌های اجتماعی، گاف جدید بایدن را با حواشی دیدار ترامپ و ملکه انگلیس مقایسه کردند.

لرزش بدن بایدن هنگام دیدار با پادشاه انگلیس

تارنمای نیویورک پست نیز روز دوشنبه به وقت محلی با انتشار ویدئوی این دیدار نوشت: ویدئوی خوشامدگویی بایدن و چارلز سوم نشان می‌دهد که رئیس جمهور آمریکا دست خود را برای دست دادن با پادشاه ۷۴ ساله دراز می‌کند و بازوی راست وی را می‌گیرد. این حرکت باعث شد تا پادشاه انگلیس با تعجب به بایدن نگاه کند.

بایدن سپس دست خود را روی پشت چارلز گذاشت و آنها برای انجام امور رسمی استقبال در مقابل جایگاه قرار گرفتند. راه رفتن رئیس‌جمهور آمریکا به شکل محسوسی عادی نبود زیرا پای وی نرمش خود را نداشت.

پزشک بایدن در گزارش خود در ماه فوریه اعلام کرده بود وضعیت پای بایدن از زمان شکستگی در اواخر سال ۲۰۲۰ بدتر شده است.

در حالی که آغاز ارتباط و گفت وگو با اعضای خانواده سلطنتی انگلیس در فرهنگ این کشور پسندیده نیست، کاخ باکینگهام تاکید کرده است که "هیچ رفتار اجباری" برای ملاقات با یک پادشاه وجود ندارد.

بایدن هنگام عبور از مقابل سربازان سلطنتی مکث کرد تا با یکی از گاردهای پادشاه صحبت کند اما پادشاه انگلیس که پشت سر بایدن قرار داشت، به رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد تا به حرکت خود ادامه دهد.

این اولین سفر بایدن به انگلیس از زمان تاج گذاری چارلز در ماه مه است. رئیس جمهورآمریکا جیل بایدن همسر خود را به همراه نوه اش فینیگان به مراسم تاج گذاری چارلز فرستاد.

سران دو کشور یک روز قبل از گردهمایی رهبران ناتو در ویلنیوس لیتوانی برای گفت وگو در مورد ناتو و جنگ در اوکراین با یکدیگر دیدار کردند.

در حالی که ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس ماه گذشته به واشنگتن سفر کرد، بایدن تا این هفته موفق به انجام سفر دولتی به این کشور نشده بود.

بایدن و سوناک اوایل روز دوشنبه در مراسم چای در خیابان داونینگ ۱۰ شرکت کردند در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرد روابط میان آمریکا و انگلیس علیرغم شایعات مداوم درباره دیدگاه‌های ضد انگلیس بایدن «قوی» است.

سوناک پاسخ داد که دو کشور "از قوی ترین متحدان" در ناتو و هر دو متعهد به انجام "تمام تلاش خود برای تقویت امنیت یورو آتلانتیک" هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد