اونس طلا2337.71
مظنه14,996,000
18 گرم3,461,800
ارزش سکه33,785,988
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,100,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

رئیس جمهور آمریکا دوباره سوژه شد! + ویدئو

رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده هنگام نزدیک شدن به هواپیما، پیراهن دکمه دار، کت و شلوار و کتانی پوشیده بود، اما عکاس نیویورک تایمز اشاره کرد که بایدن جوراب نپوشیده است.

پس از اینکه عکاس نیویورک تایمز به این نکته اشاره کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قبل از سوار شدن به هواپیمای ریاست جمهوری با کتانی‌های خود هیچ جورابی نپوشیده این موضوع به سوژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

فرارو نوشت، رئیس جمهور ۸۰ ساله ایالات متحده هنگام نزدیک شدن به هواپیما، پیراهن دکمه دار، کت و شلوار و کتانی پوشیده بود، اما در پستی در توییتر، داگ میلز، عکاس نیویورک تایمز اشاره کرد که بایدن جوراب نپوشیده است.

صد‌ها کامنت‌کننده به این پست پاسخ دادند و بسیاری توضیح دادند که این کتانی‌ها برای پوشیدن بدون جوراب طراحی شده‌اند. یک کاربر هم گفت که احتمالاً جوراب‌های نامرئی یا کم ارتفاع پوشیده است.

یک کاربر نیز گفت که این کتانی برای پوشیدن بدون جوراب طراحی شده اند. پارچه سبک و قابل تنفس است و به پا‌ها اجازه می‌دهد خنک و خشک بمانند. به علاوه، زیره کفش طوری طراحی شده است که حداکثر راحتی را بدون نیاز به جوراب فراهم کند.

اولین توقف بایدن در لندن خواهد بود، جایی که وی روز دوشنبه با ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا دیدار خواهد کرد و سپس برای دیدار با پادشاه چارلز به قلعه ویندزور می‌رود.

بایدن در ژوئن ۲۰۲۱ در ویندزور با ملکه چای نوشید و آن‌ها درباره بسیاری از موضوعاتی که امروز در اولویت هستند، مانند روسیه و چین، گفتگو کردند.

بایدن دوشنبه شب به ویلنیوس لیتوانی سفر خواهد کرد و سه شنبه و چهارشنبه با رهبران ناتو در آنجا گفتگو خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با سی ان ان که پیش نمایش سفر خود بود، خواستار احتیاط در تلاش اوکراین برای پیوستن به ناتو شد و گفت این ائتلاف ممکن است به دلیل پیمان دفاعی متقابل ناتو به جنگ با روسیه کشیده شود.

بایدن گفت: فکر نمی‌کنم در ناتو درباره اینکه آیا اوکراین را به خانواده ناتو وارد کنیم یا نه، اتفاق نظر وجود داشته باشد.

محور اصلی سفر بایدن به لیتوانی، سخنرانی وی در دانشگاه ویلنیوس در چهارشنبه شب خواهد بود.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که این سخنرانی دیدگاه بایدن را در مورد یک آمریکای قوی و مطمئن در کنار متحدان و شرکای قوی و مطمئن که چالش‌های مهم زمان ما، از تجاوز روسیه به اوکراین گرفته تا بحران آب و هوا را در بر می‌گیرد، پوشش می‌دهد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس، اکثریت قاطع آمریکایی‌ها از ارائه تسلیحات به اوکراین برای دفاع از خود در برابر روسیه حمایت می‌کنند و معتقدند که چنین کمک‌هایی به چین و دیگر رقبای آمریکایی اراده برای محافظت از منافع و متحدان ایالات متحده نشان می‌دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد