اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتشار تصاویر سارقان به عنف در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز با انتشار بدون پوشش تصاویر سارقان به عنف، از شهروندان خواست چنانچه توسط این اشخاص مورد سرقت قرار گرفته اند، به پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.

به گزارش سایت طلا،سرهنگ "حکمت‌اله شجاعی" اظهار کرد: به دنبال وقوع تعدادی سرقت طلاجات و زیور آلات از شهروندان توسط چند سارق در سطح استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با رصد های شبانه روزی پنج متهم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، افزود: با دستور دادیار شعبه هشت دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ کرج، تصاویر متهمان به صورت بدون پوشش منتشر شده تا چنانچه شهروندانی توسط این سارقان مورد سرقت قرار گرفته اند برای پیگیری موضوع و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، ساختمان پلیس آگاهی، اداره مبارزه با سرقت مراجعه کنند.

کشف ۳۰۰ فقره سند جعلی در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز دربخش دیگری از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف ۳۰۰ فقره انواع سند جعلی در این استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت‌اله شجاعی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک نفر جاعل کارت پایان خدمت و همچنین صیغه نامه های ازدواج موقت، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم پرونده شدند که مشخص شد وی قبلا نیز به اتهام جعل و استفاده از سند مجعول زندانی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهم پرونده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از آنجا موفق به کشف یک قبضه سلاح کمری جنگی به همراه ۳۰۰ فقره انواع سند مجعول که اکثراً مربوط به اسناد ازدواج و صیغه موقت بود به همراه پنج عدد مهر مربوطه و ۲ فقره کارت پایان خدمت جعلی و یک عدد مهر برجسته شدند.

شجاعی با اشاره به شناسایی ۱۰ شاکی در رابطه با این پرونده، گفت: متهم دستگیر شده پس از معرفی به مرجع قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز همچنین ‏از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو در شهرستان کرج با ۳۰ فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد: در پی دریافت و ثبت خبر وقوع یک فقره سرقت‌خودرو در شهر کرج ، پرونده ای در این خصوص تشکیل و بررسی آن در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه اطلاعاتی و میدانی ۲ سارق خودرو در این رابطه توسط ماموران آگاهی شناسایی شده، که با عنایت به ثبت سابقه در سامانه پلیس آگاهی و اعلام به واحد های گشتی انتظامی ، سارقان در حوالی پارک چیتگر در تهران توسط عوامل گشت انتظامی مورد شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر که برای رسیدگی و تکمیل پرونده از طریق مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان کرج ارجاع داده شدند.

نادربیگی گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده چندین سابقه کیفری در رابطه با سرقت داخل خودرو دارند و به سرقت خودرو و ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان، گفت: پرونده مربوطه پس از تکمیل به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد