اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دلار لیدر بازار سکه شد /حباب سکه چند؟

برخی عقیده دارند که دلار لیدر بازار سکه شده و سکه‌بازان خط‌دهی می‌کند. به عقیده آنها افت قیمت دلار باعث شده که سطح احتیاط در بین معامله‌گران بیشتر شود و برخی از سکه‌بازان خانه‌نشین شوند.

به گزارش سایت طلا، سکه‌بازان در معاملات پشت خطی دیشب توان کافی برای خرید و فروش سکه امامی نداشتند؛ بنابراین قیمت سکه در همان محدوده عصر یکشنبه قرار گرفت.

و سکه امامی دیشب در نیمه کانال ۲۸ میلیون تومان معامله شد.

معامله‌گران می‌گفتند دلیل اصلی کاهش تقاضا در بازار سکه ناشی از نوسانات کاهشی قیمت دلار بوده است. به عقیده آنها افت قیمت دلار باعث شده که سطح احتیاط در بین معامله‌گران بیشتر شود و برخی از سکه‌بازان خانه‌نشین شوند.

برخی عقیده دارند که دلار لیدر بازار سکه شده و سکه‌بازان خط‌دهی می‌کند. به باور فعالان بازار اگر دلار مرز حمایتی ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست بدهد، این امر ممکن است زمینه‌ساز شکست دومین مرز حمایتی سکه در کانال ۲۸ میلیون تومان یعنی محدوده ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود و در نتیجه سکه به قیمت سمت کف حمایتی کانال ۲۸ میلیون تومان برگردد.

با این حال دسته‌ای دیگر می‌گفتند که ورود دلار به پله‌های بالاتر کانال ۵۰ هزار تومان ممکن است از فشار دلار بر روی سر قیمت سکه کم کند.

برخی از بازیگران ارزی دیشب مدعی بودند ‌که دلار در بازار شبانه نزدیک مرز ۵۰ هزار تومان به فروش رسیده بود.

ارزش ذاتی سکه در شرایط فعلی۲۲ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان است. این عدد نشان‌دهنده کاهش ۱۰۰ هزار تومانی حباب سکه نسبت به دیروز است که از کانال ۶ میلیون تومان به مرز ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برگشته است.

کاهش حباب سکه از نظر سکه‌بازان به این معنی است که هیجانات صعودی در بازار سکه تا حدودی افت کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد