اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شبکه اجتماعی تردز (Threads) هنوز نیامده در ایران فیلتر شد!

در حالی که بحث سر شبکه اجتماعی تردز اینستاگرام (Instagram Threads) داغ است، جالب است بدانید که این اپلیکیشن در فاصله کمی از انتشارش، در ایران فیلتر شد!

به گزارش سایت طلا، در حالی که بحث سر شبکه اجتماعی تردز اینستاگرام (Instagram Threads) داغ است، جالب است بدانید که این اپلیکیشن در فاصله کمی از انتشارش، در ایران فیلتر شد!

روز گذشته کمپانی متا رقیب جدیدی را برای توییتر متولد کرد. یک شبکه اجتماعی جدید به نام Instagram Threads که با هدف جذب کاربران پلتفرم اینستاگرام منتشر شده است و شباهت‌های زیادی با توییتر دارد. در واقع تردز جایی برای مباحث روز است و می‌توانید افکار، تصاویر، ویدیو و فایل‌های صوتی را در آن به‌اشتراک بگذارید.

از طرفی، این برنامه به‌خوبی با اکانت اینستاگرام کاربران سازگاری دارد و حتی می‌توانید لینک پروفایل تردز خود را در بیو اینستاگرام خود نیز بگذارید. این برنامه حتی به‌طور خودکار می‌گردد و فالوورهای شما در اینستا را فالو می‌کند! همه این‌ها خبر از ظهور یک شبکه اجتماعی جذاب و جدید برای رقابت با توییتر می‌دهند.

زمان زیادی از انتشار شبکه اجتماعی تردز نگذشته بود که صاحبان آن خبر از استقبال بیش از ۱۰ میلیون کاربر در عرض ۷ ساعت از این اپلیکیشن دادند. این آمار در واقع متعلق به تمام کاربران پلتفرم‌های اندروید و آی او اس است.

اما اتحادیه اروپا که دل خوشی از دوران فیسبوک ندارد، حالا به‌دنبال سنگ‌اندازی جلوی پای بنیان‌گذاران این پلتفرم است. به‌همین خاطر هم بسیاری از ساکنان کشورهای عضو اتحادیه اروپا نمی‌توانند اپلیکیشن Threads را از طریق اپ استور و پلی استور دانلود کنند. اما در کشور ما چطور؟ در حالی که مسئولین جمهوری اسلامی ایران پیش از این در رفتار با تلگرام و اینستاگرام نشان داده‌اند که هیچ شبکه اجتماعی بدون اخذ مجوز نمی‌تواند در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرد، بعید هم به‌نظر می‌رسید کاربران ایرانی بدون محدودیت بتوانند از این اپ استفاده کنند.

استفاده از شبکه اجتماعی تردز فقط با فیلترشکن!

بررسی‌ها نشان می‌دهد بلافاصله بعد از انتشار و محبوبیت چشمگیر اپلیکیشن Threads بین کاربران اینترنت، مقامات مربوطه در کشور اقدام به فیلتر شبکه اجتماعی تردز کرده‌اند. بله به‌همین ترتیب پرونده رقیب توییتر هم مثل خود آن در ایران بسته شد و تا زمانی که صاحبان آن نماینده‌ای در کشور نداشته باشند، امکان استفاده از آن برای کاربران داخل ایران نخواهد بود. حالا باید تردز را هم در کنار اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، تلگرام، واتساپ و بسیاری از اپلیکیشن‌های فیلتر شده قرار بدهیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد