اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عقبگرد قیمت بیت کوین از بالاترین سطح خود !

بیت‌کوین روز پنجشنبه به بالاترین سطح خود در 13 ماه گذشته رسید و با 3.28 درصد افزایش به 31500 دلار رسید اما ۱.۸۸ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته پایین آمده و به ۲۹۹۱۹ دلار رسیده است.

به گزارش سایت طلا،قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه 3.28 افزایش یافت و به 31500 دلار رسید که بالاترین رقم طی 13 ماه گذشته را نشان می‌داد.

طرح شرکت‌هایی مانند بلک‌راک به عنوان بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه دنیا برای ایجاد یک صندوق قابل معامله در بورس برای بیت کوین، از قیمت بزرگترین ارز مجازی دنیا حمایت کرده است.

لری فینک، مدیر عامل بلک راک (NYSE:BLK) که قبلاً بیت کوین را نقد کرده بود، اکنون دیدگاه متفاوتی نسبت به دارایی کریپتو دارد و به دنبال ارزان‌تر و قابل دسترس‌تر کردن بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار برای سرمایه‌گذاران است.

لری فینک در مصاحبه‌ای با فاکس بیزینس، در حالی که به جزئیات جدیدترین صندوق قابل معامله بیت کوین (ETF) BlackRock اشاره نکرد، امیدوار است که قانون‌گذاران، در این مورد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) آن را تایید کنند.

اما نگرانی در مورد بالا رفتن نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا که می‌تواند سرمایه‌گذاران را از بازار ارزهای مجازی دور کند، باعث شد قیمت بیت کوین در اولین ساعات تجارت در روز جمعه به زیر 30 هزار دلار سقوط کند.

تسنیم نوشت:قیمت بیت کوین 1.88 درصد طی 24 ساعت گذشته پایین آمده و به 29919 دلار رسیده است. قیمت این ارز مجازی 1.68 طی یک هفته گذشته کاهش یافته است.

اطلاعات اقتصادی مثبت آمریکا که در روز پنجشنبه منتشر شد و انتظار بالا رفتن دوباره نرخ بهره فدرال رزرو از عوامل اصلی کاهش قیمت بیت کوین بوده است.

قیمت اتر هم 3.13 درصد پایین آمده و به 1851 دلار رسیده که تغییر چندانی نسبت به یک هفته گذشته نداشته است ارزش این ارز مجازی در روز پنجشنبه به 1956 دلار رسیده بود.

کل سرمایه بازار ارزهای مجازی 1.45 طی 24 ساعت گذشته کاهش یافته و به 1.17 تریلیون دلار رسیده، اما حجم تجارت ارزهای مجازی 37.62 بالا رفته و به 43.26 میلیارد دلار رسیده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد