اونس طلا2298.67
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

بازار خودرو دوباره صعودی شد؛ قیمت جدید انواع خودرو

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد. نمودار قیمت خودرو نسبت به روز گذشته صعودی شده است.

به گزارش سایت طلا،قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد. نمودار قیمت خودرو نسبت به روز گذشته صعودی شده است. قیمت محصولات ایران خودرو تا ۱۵ میلیون در یک روز نیز افزایش پیدا کرده است. در این میان جهش قیمت مدل های تارا رکورددار است به طوری که قیمت تارا اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است و طی ۹ روز گذشته ۵۰میلیون بالا رفته است این صعود مربوط به مدل ۱۴۰۱ این خودرو است که حالا در بازار آزاد ۸۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (۱۴تیرماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید؛

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار

مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
سمند LX EF7 دوگانه سوز ۱۴۰۱ صفر ۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سمند (EF7) ۱۴۰۱ صفر ۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال (LX ) ۱۴۰۲ صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P ۱۴۰۲ صفر ۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی) ۱۴۰۲ صفر ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۲ صفر ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ صفر ۸۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲ صفر ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ - صفر ۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا اس ۱۴۰۲ صفر ۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا EX دنده ای ۱۴۰۱ صفر ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ صفر ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ صفر ۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهینG ۱۴۰۲ صفر ۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۱ صفر ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S ۱۴۰۲ صفر ۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۶۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی سه روز گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده است. این خودرو طی دوماه گذشته گذشته ۱۴۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۹۵ میلیون تومان است که نسبت به چهار روز گذشته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی سه روز گذشته ۱۵ میلیون تومان گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۶۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی دو هفته گذشته روز گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۱۳ گذشته ۳۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۱۰ میلیون تومان است که طی روز گذشته ثابت مانده است اما در ۱۳ روز گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو تقریبا دو ماه گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۴۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است. این مدل طی یک ماه گذشته ۸۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۸۱۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است و طی ۹ روز گذشته ۵۰میلیون بالا رفته است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۳۰ تومان قیمت خورده است که طی روز گذشته ثابت مانده است اما ۳۰ میلیون افزایش را طی ۹ روز به ثبت رسانده است. این مدل در ۲۴ روز گذشته ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۷۰۵میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۸ روز گذشته ۷۰ میلیون گران شده است اما طی ۵۵ روز گذشته ۱۱۵میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی ۸۳۵میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۵ میلیونی طی روز گذشته و کاهش ۱۵۰ میلیونی طی دو ماه گذشته است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۵۶ روز گذشته ۲۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۴۵ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته۱۵ میلیون گران شده است و طی۹ روز گذشته ۲۵ میلیون ارزان شده است. رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۶۵ میلیون تومان که یک روز ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۸۵ میلیونی شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون تومان بالا آمده است و طی ۹ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که طی روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۶۵ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون کاهش داشته است. این خودرو طی دو هفته گذشته ۶۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۳۰ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و تقریبا یک ماهه ۳۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۲۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۲۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته تغییر نکرده است و گران ترین مدل پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز تغییر نکرده است و ۵۳۵ میلیون تومان است.

قیمت روز سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی 9 روز گذشته ۱۰ میلیون پایین رفته است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به گذشته ۵ میلیون گران شده است و ۳۳۵میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با ثبات ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که تغییر نکرده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۵ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۶۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۳۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۵۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است و مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۶۵ میلیون است که طی چهار روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته ثابت است اما طی 4 روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۷۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی ۱۳ روز گذشته ۳۰میلیون گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۴۰ میلیونی طی ۱۳ روز گذشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد