اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زمزمه ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی از سوی شورای عالی نظارت

بعد از محرز شدن تخلفات انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران، خبرهای دریافتی حاکی است، ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی از سوی شورای عالی نظارت بر انتخابات در حال نهایی شدن است و به زودی اعلام می شود.

به گزارش سایت طلا، روز گذشته پس از انتشار نامه استعفای سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران، برخی اخبار غیر مستند از حمایت تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی ایران منتشر شده که بلافاصله از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس تکذیب شد.

این خبرسازی ها در حالی صورت گرفته که 2 روز بعد از انتخابات پر حاشیه 28 خرداد ماه هییت رئیسه اتاق بازرگانی ایران 30 نماینده مجلس به صورت مکتوب از وزیر صمت به عنوان عضو اصلی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی خواسته بودند در صورت تایید تخلفات در مورد حضور غیر قانونی افراد رد صلاحیت شده در انتخابات مذکور، ابطال انتخابات اعلام شود.

در این بین بعد از افشای تخلفات مربوط به انجمن نظارت بر انتخابات مبنی بر مجوز حضور سلاح ورزی کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات، مطالبه عمومی برای ابطال نتیجه انتخابات از سوی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی متشکل از وزیر صمت، وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی شکل گرفت.

بر این اساس پیگیری ها نشان می دهد، ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران از سوی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی در حال نهایی شدن است و به زودی این موضوع به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پیش از این وزیر اقتصاد عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی هم تصریح کرده بود که مشخصاً در مورد انتخابات اخیر اتاق بازرگانی نظر دولت همان نظر دستگاه‌های نظارتی است.

لازم به ذکر است که نظر وزارت اطلاعات درباره رد صلاحیت حسین سلاح ورزی برای حضور در این انتخابات در موعد مقرر از طریق مکاتبه رسمی حراست وزارت صمت به اطلاع انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی رسیده بود.

البته با توجه به محرز بودن تخلف صورت گرفته مبنی بر حضور افراد فاقد صلاحیت در انتخابات، ابتدا سلاح ورزی رئیس غیر قانونی اتاق بازرگانی از حضور در این سمت استعفا کرده بود که نامه استعفای وی هم منتشر شد، اما در روزهای اخیر بعد از ورود برخی جریانهای سیاسی حاشیه دار به این موضوع وی استعفای خود را تکذیب کرد.

در تازه ترین تحول نیز دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران با اشاره به خبرسازی دبیر انجمن نظارت بر انتخابات هییت رئیسه اتاق، گفت: هیچ‌گونه نامه درخواستی برای استفساریه در مورد انتخابات هیئت رئیسه اتاق ایران در تاریخ 27 خردادماه به وزارت صنعت، معدن و تجارت واصل نشده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد