اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه پای ویروس‌ها به تلفن همراه باز می‌شود؟

کلاهبرداران و هکران بدافزارهای خود را از راه‌های مختلفی وارد گوشی قربانیان می‌کنند.

به گزارش سایت طلا،یک ویروس می‌تواند از راه‌های مختلفی مانند لینک‌های مشکوک یا دانلود فایل‌ها از فرستنده‌های ناشناس وارد گوشی شما شود. کارشناسان یک نرم افزار آنتی ویروس توضیح می‌دهند که چنین پیوند‌هایی ممکن است در متن ایمیل ها، پیام‌های اس ام اس یا تصاویر قابل مشاهده یا پنهان باشند.

هنگامی که کاربر به این لینک‌ها هدایت می‌شود، دانلود فایل آلوده به طور خودکار شروع می‌شود. یکی دیگر از راه‌های آلوده شدن، بازی‌های تایید نشده یا محتوای دیگر از توسعه دهندگان ناشناس است. استفاده از Wi-Fi عمومی نیز می‌تواند خطرناک باشد، زیرا چنین شبکه‌هایی اغلب ناامن هستند و تهدید به انتشار ویروس می‌کنند. این متخصص هشدار می‌دهد که هنگام اتصال به شبکه‌های عمومی دقت در وارد کردن اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن بسیار مهم است.

پاپ آپ‌ها و بنر‌ها در وب سایت‌ها نیز می‌توانند منبع ویروس باشند. آن‌ها می‌توانند توجه را به خود جلب کنند و کاربر با کلیک روی پیوند ارائه شده توسط کلاهبرداران راه‌ را برای ورود ویروس‌ها به تلفنش باز می‌کند. خبر خوب این است که فروشگاه App و فروشگاه Google Play به ندرت حاوی برنامه‌های آلوده به ویروس هستند، زیرا قبل از انتشار آزمایش می‌شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد