اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شرط ورود دلار به کانال 51 هزار

فنی‌ها معتقدند قیمت درهم امارات مرز مقاومتی مهم 13 هزار و 800 تومان را شکسته و در صورت پیشروی در کانال 14 هزار تومان سوخت افزایش دلار به کانال 51 هزار تومان می‌شود.

به گزارش سایت طلا، قیمت دلار هرات پس از یک هفته غیبت در روز دوشنبه شروع به نرخ‌دهی کرد. آخرین قیمت دلار هرات 49 هزار و 650 تومان در دوشنبه هفته گذشته بود که در دوشنبه این هفته با گپ مثبت 900 تومانی باز شد.

با شروع نرخ‌دهی هرات قیمت دلار یک کانال بالاتر پرید و در 50 هزار و 500 تومان آغاز به کار کرد. در ابتدای معاملات قیمت دلار از خود میل به صعود نشان داد ولی نتوانست از مرز مقاومت عبور کند و در 50 هزار و 400 تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار تهران هم در کف کانال 50 هزار تومان قرار داشت و از دلار هرات جا ماند.

همچنین درهم امارات هم در روز دوشنبه باز شد و حکتی مانند دلار هرات زد. قیمت درهم با گپ مثبت 300 تومانی باز شد و به سمت مرز روانی 14 هزار حرکت کرد و در فتح آن ناکام ماند. دلار هرات در حالی شروع به نرخ‌دهی کرد که از قیمت نقدی دلار خبری نبود و گفته می‌شود در روز سه‌شنبه هرات به طور رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

به عقیده معامله‌گران در معاملات روز دوشنبه خبر آزادسازی 10 میلیارد دلار از عراق موجب اصلاح قیمت شد. یحیی آل‌اسحاق گفته عراق ضمن تایید طلب‌ ۱۰ میلیارد دلاری ایران از عراق اعلام کرده که این مبلغ به بانک تی بی آی داده شده تا از این پول در موارد غیر تحریمی نظیر کالاهای اساسی و دارو استفاده شود.

معامله‌گران می‌گویند با توجه به این موضوع که نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قطعنامه ۲۲۳۱ درخصوص ایران ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، نتیجه این نشست می‌تواند در قیمت دلار تاثیرگذار باشد. به واسطه این خبر عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند قیمت دلار از قبل خبرها را پیشخور کند.

فنی‌ها معتقدند قیمت درهم امارات مرز مقاومتی مهم 13 هزار و 800 تومان را شکسته و در صورت پیشروی در کانال 14 هزار تومان سوخت افزایش دلار به کانال 51 هزار تومان می‌شود. عده‌ای از معامله‌گران تصور می‌کنند افزایش قیمت دلار تا 50 هزار و 700 تومان بوده و پس از آن به کاهش برمی‌گردد. اما در مقابل افزایشی‌ها معتقدند تا زمانی که قیمت دلار بالای 50 هزار و 300 تومان است می‌تواند کانال 51 هزار تومان را تست کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد