اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

واکنش وحید امیری به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند + عکس

«وحید امیری» بازیکن پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند و شایعه پیوستن این دروازه‌بان به استقلال نوشت: بیرانوند جایی نمی‌رود که قلب هواداران پرسپولیس شکسته شود.

به گزارش سایت طلا،بحث پیوستن علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به استقلال جدی‌تر از هر زمان دیگری شده است.

وحید امیری» بازیکن پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند و شایعه پیوستن این دروازه‌بان به استقلال نوشت: بیرانوند جایی نمی‌رود که قلب هواداران پرسپولیس شکسته شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از فارس،علیرضا بیرانوند صبح امروز با حضور در سازمان لیگ، قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد. این در حالی است که از روز گذشته شایعه پیشنهاد باشگاه استقلال به این دروازه‌بان ملی‌پوش مطرح شده بود که تایید نشد.

با این همه برخی منابع گزارش داده‌اند بیرانوند شب گذشته با باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق قطعی رسیده و به همین خاطر امروز به سازمان لیگ رفت تا قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند.

بنا بر شنیده ها، گفته می‌شود مبلغ این پیشنهاد نزدیک به 100 میلیارد تومان برای 2 فصل است که یکی از هواداران متمول استقلال اعلام کرده این مبلغ را برای استقلالی شدن بیرانوند می‌پردازد.

به نظر می‌رسد در صورت صحت ادعاهای مطرح شده، امروز شاهد یک نقل و انتقال پر سر و صدا در فوتبال ایران خواهیم بود که شاید جدایی سیدمهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس و رفتنش به استقلال را تا حدودی کمرنگ کند!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد