اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

احتمال عقبگرد کانالی قیمت سکه در معاملات امروز

برخی فعالان بازار سکه می‌گویند یکی از دلایلی که موجب شد قیمت سکه سوخت کافی برای صعود معنادار نداشته باشد، نوسان محدود قیمت دلار در معاملات دیشب بوده است.

به گزارش سایت طلا، سکه‌بازان در معاملات پشت خطی دیشب برخلاف روز یکشنبه پرقدرت ظاهر نشدند و قیمت سکه تقریبا با نوسان کاهشی ۱۰۰ هزار تومانی از مرز مهم ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پایین آمد و در محدوده ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داد.

از نگاه برخی از فعالان بازار یکی از دلایلی که باعث شد سکه امامی سوخت کافی برای صعود معنادار نداشته باشد ناشی از نوسان محدود قیمت دلار در معاملات دیشب بود.

از نگاه برخی از تکنیکالیست‌ها قیمت دلار مقاومت مهم ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش رو دارد و تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای این محدوده تثبیت ندهد احتمال نوسان قابل ملاحظه سکه امامی کمرنگ است.

برخی از معامله‌گران دیشب می‌گفتند اگر در روز جاری دلار کانال ۵۰ هزار تومان را از دست بدهد احتمال عقبگرد کانالی قیمت سکه هم محتمل خواهد بود.

در شرایط کنونی قیمت دلار نزدیک مرز ۵۰ هزار تومان و قیمت سکه امامی ۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

سکه در صورت برگشت به کانال ۲۸ میلیون تومان، مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را باید حفظ کند؛ در غیر این صورت احتمال عقبگرد تا نیمه کانال مذکور وجود دارد.

با این حال برخی می‌گفتند امروز یا فردا بازارهای همسایه بعد از چند روز تعطیلی به علت عید قربان آغاز به کار خواهند کرد.

دسته‌ای از معامله‌گران امیدوار بودند که بازار هرات و ... سیگنال صعود به بازار ارز تهران صادر کنند و به واسطه این، بازار سکه هم‌ سوخت کافی را دریافت کند.

حباب سکه که در معاملات پشت خطی یکشنبه شب اندکی پایین‌تر از ۲۸ درصد بود، دیشب رشد کرد و تا ۲۸.۶۵ درصد بالا رفت.

ارزش واقعی سکه هم دیشب ۲۲ میلیون و ۶۱۹ هزار تومان بدست آمد که با قیمت پشت خطی دیشب در حدود ۶ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فاصله دارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد