اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فوری؛ تیراندازی در میدان ونک تهران/ یک نفر زخمی شد + جزییات و عکس

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از بازداشت یک سارق مسلح در میدان ونک این شهر خبر داد.

به گزارش سایت طلا، معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از بازداشت یک سارق مسلح در میدان ونک این شهر خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در خصوص تیراندازی صبح امروز در میدان ونک گفت: ساعت 11 صبح امروز اکیپی از ماموران مرکز اطلاعات پلیس در حال ماموریت بودند که در مسیر اعزام به محل مورد نظر ، ماموران با یک کیف‌قاپی در میدان ونک روبه‌رو شدند. آنان با مشاهده این صحنه بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

لغو ممنوعیت سفر شبانه اتوبوس‌ها بعد از ۳۰ سال!

معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به محاصره سارق موتورسوار از سوی ماموران پلیس گفت: سارق موتور سوار زمانیکه در محاصره پلیس قرار گرفت و موتورش متوقف شد، ناگهان از زیر لباسش یک اسلحه کلت کمری بیرون کشید و شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرد. در همین راستا نیز ماموران برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی شهروندان دست به اقدام متقابل زده و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کردند.

راستی با بیان اینکه متهم باهدف گیری دقیق ماموران و اصابت گلوله به پایش زمین‌گیر شد، گفت: این فرد پس از زمینگیر شدن سارق مسلح و قبل از اینکه قادر به ادامه تیراندازی به سمت ماموران شود، دستگیر و تحت نظر ماموران به مراکز درمان منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازرسی بدنی از متهم دستگیر شده، گفت: از این فرد یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک افشانه کشف و ضبط شد. متهم پس از درمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار خواهد گرفت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد