اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازگشت بورس به مدار مثبت

شاخص کل بازار سهام، در روزی که گروه خودرویی با تقاضای خوبی روبرو بودند توانست رشدی ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحدی را تجربه کند.

به گزارش سایت طلا،بازار سهام دومین روز کاری هفتهبر خلاف روز گذشته متعادل تر دنبال شد، و شاخص کل توانتس به کمک گروه خودرویی که در طی معاملات امروز از تقاضای خوبی برخوردار بودند، با صعود به پایان برساند.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 13هزار و 500 واحدی به 2 میلیون و 157 هزار واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 8 هزار واحدی تجربه کرد و به ارتفاع 754 هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «خودرو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «کگهر» و «خاور» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «عالیس» و «کتوسعه» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 11 تیر ماه 1402، مبلغ 6 هزار میلیارد و 400 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 32 میلیارد تومان از وارد بازار سهام کردند.

در بازار امروز 315 نماد در محدوده مثبت و 105 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 212 نماد در محدوده مثبت و 85 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد