اونس طلا2363.3
مظنه14,586,000
18 گرم3,367,100
ارزش سکه32,862,258
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,800,000
ربع14,900,000

ویدئویی از حضور مکرون در کنسرت یک خواننده انگلیسی !

درست در شب‌هایی که خیابان‌های فرانسه در خشم قتل یک نوجوان توسط پلیس می‌سوزد، تصاویری از مکرون منتشر شده که در کنسرت یک خواننده انگلیسی حضور دارد.

درست در شب‌هایی که خیابان‌های فرانسه در خشم قتل یک نوجوان توسط پلیس می‌سوزد، تصاویری از مکرون منتشر شده که در کنسرت یک خواننده انگلیسی حضور دارد.

به گزارش سایت طلا،ساعتی پیش رئیس جمهور فرانسه در واکنش به گسترش ناآرامی‌ها و تنش‌ها بین مردم و ژاندارم‌های این کشور در پی کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، از استقرار تجهیزات بیشتر توسط وزارت کشور [برای مدیریت شرایط کنونی فرانسه] خبر داد.

مکرون ناآرامی‌های سه شب گذشته این کشور را «ابزاری‌سازی غیرقابل قبول از مرگ یک نوجوان» تعبیر و نسبت به آن اظهار تاسف کرد.

وی افزود: در مواجهه با این موضوع، همه کسانی که از این موقعیت و این لحظه برای ایجاد بی‎‌نظمی و حمله به نهادهای ما استفاده می‌کنند، به شدت محکوم می‌کنم. این خشونت خالص و غیرقابل توجیهی است که مشروعیت ندارد.

مکرون که ظهر امروز و پیش از پایان نشست سران اتحادیه اروپا مجبور شد نشست مطبوعاتی پایانی خود را لغو و به سرعت بروکسل را ترک کند و به پاریس بازگردد، خطاب به والدین فرانسوی نیز خواستار مسئولیت‌پذیری آنها در شرایط کنونی شد.

به گزارش سایت طلا، قتل خونسردانه نائل (Nahel) نوجوان ۱۷ ساله در روز روشن به دست پلیس فرانسه و ارایه گزارش دروغ از واقعه‌ای که از آن به "آمریکایی شدن پلیس فرانسه" تعبیر شده است، فاجعه‌ای دیگر در پرونده ژاندارم‌های خشمگین این کشور ثبت و آتش خشم شهروندان فرانسوی را به عطش انتقام تبدیل کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد