اونس طلا2360.14
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,800,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,000,000
ربع15,500,000

هدیه ویژه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر اعلام شد

بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول اعلام شد. اپراتور همراه اول یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه از عید قربان تا غدیر ارائه می‌کند.

به گزارش سایت طلا، بسته ویژه اعیاد قربان تا غدیر همراه اول اعلام شد. اپراتور همراه اول یک بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه را با تخفیف ویژه از عید قربان تا غدیر ارائه می‌کند.

اپراتور همراه اول قصد دارد به مناسبت آغاز دهه ولایت یعنی از عید قربان تا عید قدیر به تمام مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان خود یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه را ارائه کند.

تمام مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند یک بسته ترکیبی ۱۰ روزه ۱۰ گیگابایت اینترنت با ۱۰ ساعت مکالمه (درون شبکه و ثابت) و همچنین کد تخفیف سرویس‌های دیجیتال را با شماره‌گیری کددستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» و با پرداخت ۴۴ هزار تومان خریداری کنند.

همچنین پس از اینکه بسته ترکیبی ویژه عید قربان تا غدیر برای مشترکان فعالسازی شد، اپراتور همراه اول کد تخفیف استفاده از سرویس‌های دیجیتال خود (نت باکس و آچاره) را نیز به شکل پیامک برای مشترکان ارسال خواهد کرد. این بسته ترکیبی از ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۸ تیر تا ۲۳:۵۹ روز جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ قابل خرید و استفاده خواهد بود.

ضمن اینکه امکان فعالسازی این بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «ستاره یک مربع» نیز وجود دارد. همچنین می‌توان این بسته را همزمان با سایر بسته‌های مکالمه اینترنت و ترکیبی فعالسازی کرد. مشترکان با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور به آدرس www.mci.ir می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خصوص این بسته ترکیبی کسب کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد