اونس طلا2360.14
مظنه14,681,000
18 گرم3,389,100
ارزش سکه33,076,293
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,000,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

ترامپ امروز قوی‌تر از سال ۲۰۱۶ است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که رئیس‌جمهور پیشین این کشور امروز قوی‌تر از سال ۲۰۱۶ است.

به گزارش سایت طلا به نقل از بریت بارت نیوز، «کوین مک کارتی،» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اظهارات قبلی خود درباره عدم اعتماد خود به قدرت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین این کشور عقب‌نشینی کرد و گفت که او امروز قوی‌تر از سال ۲۰۱۶ است.

مک کارتی گفت: «تنها دلیلی که باعث شده بایدن از دولت فدرال خود برای تعقیب ترامپ استفاده کند همان طور که نظرسنجی‌ها نیز نشان می‌دهند، این است که او قوی‌ترین مخالف سیاسی بایدن است» .

وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط سازمان تحقیقاتی «مورنینگ» که در آن ترامپ نسبت به بایدن سه درصد برتری دارد، افزود: «فقط امروز صبح به اعداد نگاه کنید، ترامپ امروز نسبت به سال ۲۰۱۶ قوی‌تر است».

مک کارتی تصریح کرد که طبق معمول، رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا بین ترامپ و جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان شکاف ایجاد کنند، زیرا کمیته‌های ما وزارت دادگستری بایدن را در قبال تناقض در معیارهای عدالت بازخواست می‌کنند».

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ با توجه به اتهامات وی در دو پرونده کیفری می‌تواند در انتخابات سراسری پیروز شود، گفت که رئیس‌جمهور پیشین ممکن است قوی‌ترین گزینه نباشد.

مک کارتی در ادامه افزود: «آیا او می‌تواند در انتخابات پیروز شود؟ بله، می‌تواند. سوال این است که آیا او قوی‌ترین گزینه برای پیروزی در انتخابات است؟ من پاسخ آن را نمی‌دانم، اما آیا کسی می‌تواند بایدن را شکست دهد؟ بله، هرکسی می‌تواند بایدن را شکست دهد».

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد