اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

استقلال به دنبال شکار ۲ملی پوش؛ توافقات نهایی انجام شد

جواد نکونام سرمربی استقلال به دنبال جذب دو بازیکن ملی پوش فوتبال ایران است.

به گزارش سایت طلا، جواد نکونام سرمربی استقلال به دنبال جذب دو بازیکن ملی پوش فوتبال ایران است.

ن جواد نکونام در کنار جذب ستاره‌ها توجه ویژه‌ای به بازیکنان آینده‌دار دارد و به همین جهت می‌خواهد در فهرست نهایی استقلال نام برخی بازیکنان که ظرفیت درخشش در استقلال را دارند بگنجاند. در همین راستا روز گذشته مذاکرات مثبتی با آریا برزگر انجام شد. این بازیکن که در خط حمله بازی می‌کند سابقه بازی در رده‌های سنی ملی را دارد و یکی از بازیکنانی بود که کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی به او میدان داد.

برزگر: ۱۹بازی ۸۴۷ دقیقه

آریا برزگر در باشگاه نفت مسجدسلیمان توپ می‌زند. او که جزو استعدادهای فوتبال ایران محسوب می‌شود و سابق در باشگاه پرسپولیس هم حضور داشت، در فصلی که گذشت ۱۹ بار در ترکیب تیم نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و ۸۴۷ دقیقه بازی را از خود به جا گذاشت. برزگر گلی را در ترکیب نفت مسجدسلیمان به ثمر نرسانده است اما در توانایی او همین قدر کافی است که به گل او در ترکیب تیم امید که اخیراً مقابل عراق به میدان رفت اشاره کنیم که با یک ضربه مهارنشدنی در دقایق پایانی به ثمر رسید و منجر به تساوی آن بازی شد. برزگر علاوه بر تیم جوانان در تیم امید ایران هم سابقه بازی دارد و با توجه به اینکه سهمیه زیر ۲۱ سال محسوب می‌شود می‌تواند علاوه بر خالی گذاشتن سهمیه بزرگسال، استقلال را از داشتن یک بازیکن آینده‌دار منتفع کند. البته قرارداد قطعی برزگر با استقلال هنوز به امضا نرسیده اما صحبت از این است که اگر باشگاه استقلال در نهایت برای جذب این بازیکن به جمع‌بندی نهایی رسید، قرارداد بلند مدت با برزگر امضا کند تا اگر او در ترکیب استقلال درخشید، لااقل باشگاه استقلال از کنار ترانسفر او مبلغ قابل توجهی به جیب بزند. مانند انتقال صیادمنش و قایدی که برای استقلال عایدی قابل توجه داشت.

ممی‌زاده: ۲۸ بازی ۲۰۳۷ دقیقه

آمار مهدی ممی‌زاده اما نسبت به آریا برزگر قابل توجه است. این بازیکن که در فهرست نکونام قرار دارد و درباره او نیز روز گذشته گفته شد با استقلال به توافقات نهایی رسیده و نزدیکی‌های عقد قرارداد رسمی قرار دارد، باید به گلی که باعث ماندن صنعت نفت در لیگ برتر شد، اشاره کرد. ممی‌زاده در فصلی که گذشت دقایق طولانی در لیگ به میدان رفته و با توجه به پتانسیلی که دارد می‌تواند به استقلال کمک کند. ممی‌زاده در لیگ گذشته ۵ بار موفق به گلزنی شده و ۴ پاس گل هم داده و برای بازی در پست پشت مهاجم گزینه ایده‌آلی به حساب می‌آید. صرفنظر از اینکه ممی‌زاده با توجه به عبور از ۲۳ سالگی برای استقلال گزینه‌ای لیست پرکن محسوب می‌شود اما از نگاه نکونام این بازیکن از کیفیت کافی برای بازی در ترکیب استقلال برخوردار است و اگر اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد او در اولین روز تمرین استقلال دیده خواهد شد. همین که ممی‌زاده ۲۰۳۷ دقیقه در لیگ گذشته به میدان رفته خود حسن بزرگی است و باید از این موهبت به سود استقلال استفاده شود به این دلیل که اساساً تداوم حضور در ترکیب هر تیمی نکته بسیار مهمی محسوب می‌شود و برای مربیان نیز این موضوع پراهمیت است.

وجه اشتراک

اما وجه اشتراک این دو بازیکن حضور در رده‌های ملی است. به طور قطع اگر در ادامه نقل و انتقالات یارگیران در باشگاه استقلال برای جذب سهمیه‌های درشت‌تر لیگ برتری بازی در تیم ملی را لحاظ کنند، استقلال تیم قابل قبولی را برای فصل بعد تشکیل خواهد داد. در همین راستا طی روزهای گذشته خبرهایی درباره توافق با رضا اسدی، عارف آقاسی، مسعود ریگی، امیرحسین حسین‌زاده، یاسین سلمانی و... به گوش رسیده است. بازیکنانی که یا در تیم ملی بازی کرده‌اند، یا تجربه بالایی در لیگ دارند و یا اینکه در آستانه ورود به دایره ملی‌پوشان هستند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد