اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دو اتفاق مهم در بازار سکه

شب گذشته قیمت سکه امامی نه‌تنها از مرز مقاومتی ۲۹ میلیون تومان پایین آمد بلکه مرز حمایتی 28 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را هم از دست داد و بر روی پله ششم کانال 28 میلیون تومان ایستاد.

به گزارش سایت طلا،سکه‌بازان در معاملات پشت خطی دیشب با دو اتفاق مهم روبرو شدند که از نگاه برخی از فعالان بازار، این دو امر ممکن است بر بازار سکه در سومین روز هفته اثر کاهشی بگذارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت سکه امامی دیشب نه‌تنها از مرز مقاومتی ۲۹ میلیون تومان پایین آمد بلکه مرز حمایتی 28 میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را هم از دست داد و بر روی پله ششم کانال 28 میلیون تومان ایستاد.

افت قیمت سکه در بازار شبانه در حالی رقم خورد که قیمت دلار ابتدا نوسان صعودی را تجربه کرد و بالای مرز ۵۰ هزار تومان معامله شد و در انتها اندکی پایین‌تر از این مرز حرکت کرد.

در شرایط کنونی برخی از معامله‌گران امیدوارند اسکناس آمریکایی به کمک فلز گرانبهای داخلی برود و از ریزش معنادار سکه جلوگیری کند.

سکه‌بازان در حال حاضر باید در مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آزمون بدهند. به عقیده معامله‌گران در صورتی که قیمت سکه بار دیگر بالای مرز یاد شده قرار بگیرد، احتمال فتح خاکریز ۲۹ میلیون تومان تقویت خواهد شد.

البته یک نکته مهم این است که بازارهای همسایه از امروز به استقبال عید قربان می‌روند. عده‌ای از فعالان بازار با اشاره به این مورد معتقد بودند که این امر ممکن است بر قیمت‌ها در تهران اثر بگذارد، زیرا احتمال کاهش خرید هم وجود دارد.

برخی دیگر می‌گفتند که کاهش قیمت‌ها به دلیل اشباع خرید به‌واسطه اتفاقات داخلی روسیه بود و در حال حاضر قیمت سکه در حال بالانس شدن بین مرز ۲۸ و ۲۹ میلیون تومان است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد