اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی مهم قیمت طلا

اظهارنظرهای سختگیرانه مقامات فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره جهت پایین آوردن تورم باعث شد قیمت طلا حدود 2 درصد طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

به گزارش سایت طلا،قیمت طلا به دنبال کاهش ارزش دلار افزایش یافته است، امابه خاطر احتمال افزایش دوباره نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا نزدیک به پایین ترین رقم طی سه ماه گذشته قرار دارد.

قیمت هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش با 6 دلار افزایش به 1927 دلار رسید.

با توجه به شرایط اقتصادی به نظر می‌رسد، قیمت طلا علیرغم نزول دامنه اخیر در سطوح بالا باقی بماند.

اظهارنظرهای سختگیرانه مقامات فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره جهت پایین آوردن تورم باعث شد قیمت طلا حدود 2 درصد طی یک هفته گذشته کاهش یابد.

بیشتر بخوانید

بالاخره زمان خرید طلا فرا رسید

بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در روز جمعه گفت بانک مرکزی آمریکا احتمالاً دو بار دیگر نرخ بهره را افزایش می‌دهد و این یک پیش‌بینی کاملاً منطقی است.

سرمایه‌گذاران حالا 72 درصد احتمال می‌دهند نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا در ماه ژوئیه افزایش یابد.

از طرف دیگر شاخص دلار 0.2 درصد پایین آمده و خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز های دنیا ارزان تر کرده است.

طلا از گذشته یک سرمایه گذاری ایمن به حساب می آمده اما تحولات ژئوپلیتیکی اخیر تغییر چندانی در آن ایجاد نکرده است.

قیمت نقره امروز با 1.80 درصد افزایش به 22 دلار و 96 سنت رسید و پلاتین با 1.14 درصد افزایش 932 دلار و 17 سنت معامله می‌شود.

در هفته جاری داده های کلان کمی منتشر می‌شود، این مساله می‌تواند دلار آمریکا و بازده و در نتیجه قیمت طلا را افزایش دهد. اوایل هفته، اطلاعات سفارشات کالاهای بادوام و اطمینان مصرف کننده قبل از اینکه مواضع فدرال رزرو در روز چهارشنبه روشن شود، ارائه خواهد شد.

کریستوفر وونگ، استراتژیست OCBC FX اظهار کرد که به پایان چرخه انقباض نزدیک شده‌ایم اما هنوز کاملاً به پایان نرسیده‌ایم زیرا هنوز خطر تمدید آن هست بنابراین قیمت‌ها کاهش یافته است.

به گزارش سایت طلا، قیمت نفت نیز در روز دوشنبه پس از افزایش نگرانی در مورد ناآرامی های سیاسی در روسیه به دنبال شورش واگنر در این کشور و تاثیر احتمالی آن بر عرضه نفت از سوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان دنیا بالا رفته است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 20 سنت معادل 0.27 درصد افزایش به 74 دلار و 5 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 20 سنت معادل 0.29 درصد افزایش 69 دلار و 36 سنت معامله می‌شود.

درگیری بین مسکو و گروه واگنر در روز شنبه با عقب‌نشینی این گروه از شهر جنوبی روستوف روسیه پایان یافت اما این چالش سوالاتی در مورد ادامه قدرت پوتین در روسیه و همچنین اختلال احتمالی عرضه نفت این کشور به وجود آورده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد