اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی نرخ طلا در سال آینده

بهای طلا در سال جاری تا کنون با رشد 19 درصد همراه بود، این در حالی است که تحلیلگران پیش بینی کردند، نرخ این فلز گرانبها در سال آینده به مرز1400 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از مارکت واچ: معاملات بازار طلا در آسیا در بالاتر از 1300 دلار در هر اونس به کار خود ادامه داد.
بهای طلا در بازار آسیا برای تحویل فوری در ماه دسامبر با افزایش 1 دلار و 80 سنت به 1299 دلار و 90 سنت در هر اونس رسید.در بازار نیویورک در روز جمعه، طلا به رکورد 1301 دلار و 60 سنت در هر اونس رسید و با نرخ 1298 دلار و 10 سنت در هر اونس، بسته شد.
تقاضای طلا در میان سرمایه گذاران به شدت رشد کرده و با توجه به افزایش ترس آنان از تورم و ضعف نرخ دلار، قیمت طلا سیر صعودی به خود گرفته است.

شایان ذکر است، سرمایه گذاری در بازار طلای هنگ کنگ گفت: به علت ناپایداری اقتصاد، مردم نمی خواهند منابع طلای خود را از دست بدهند و به همین دلیل فروش در بازارها به شدت محدود شده است.
در کنفرانس سالانه انجمن نرخ طلا در لندن، نمایندگان پیش بینی کردند، بهای این فلز گرانبها در سال آینده در ماه سپتامبر به 1406 دلار در هر اونس خواهد رسید.
سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد